פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2002 21:59 ענבל ל מאת:
שלום לך GP, כותרת:
מאחר והבלון מסמלץ ראש של תינוק, ומכיוון שראשו של תינוקך אמור לצאת דרך הפרינאום, כמובן שצריך לעבוד על מה שקשה וכואב. המטרה היא להגמיש את פתח הנרתיק במידת האפשר ולהכינו למעבר זה. סביר להניח שתצליחי בתוך שבועיים להגיע לתוצאות טובות. הנה כמה עצות:
1. התאמני כל יום, ואם אפשר אפילו יותר מפעם ביום.
2. גווני את התנוחות על מנת לגלות באילו תנוחות את מצליחה לנפח את הבלון למקסימום. נסי בכריעה, בשכיבה על הצד ועל שש. רמז: בשכיבה על הגב בד"כ משיגים את התוצאות הגרועות ביותר, שכן האגן במצב זה "סגור". זה ייתן לך גם מושג על התנוחות בהן יהיה לך קל יותר ללדת.
3. התרכזי בהרפיה של כל גופך, ובעיקר פתח הנרתיק. חישבי על סקס אם זה עוזר לך להירגע... נפחי את הבלון עד כמה שאת יכולה, נשמי עמוק ואז תוך כדי נשיפה ארוכה ואיטית נפחי את הבלון בלחיצה אחת נוספת. ושוב הרפיה מקסימלית.
4. החזיקי את הבלון בנקודה הטריקית של שיווי משקל, שבה הוא נמצא בחלקו הרחב ביותר בדיוק בפתח הנרתיק. הבלון עלול "לברוח" פנימה או החוצה בכל רגע, לכן היי אסרטיבית מבעוד מועד. מומלץ לא לשמן את הבלון כדי שלא יברח בקלות.
5. הסחת דעתך יכולה לעיתים לעזור תוך כדי שאת מנפחת את הבלון עוד ועוד. היזהרי, עם זאת, לא להגיע לכאב, שעלול לגרום לך לכווץ את האיזור שאמור להיות רפוי. התאזרי בסבלנות, זה משתלם.
6. יותר קל להתעודד אם מודדים את ההתקדמות בהיקף הבלון במקום בקוטרו. זה הזמן להוציא את סרט המידה מכלי-התפירה ולהותירו בערכת האפי-נו. התגמול יגיע במהירה.
7. שתפי אותנו בשאלות או תהיות נוספות אם יהיו לך...אנחנו כאן לעזרתך.

בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/1/2002  01:05 ענבל יקרה, תודה גדולה על תשובתך המעולה (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
21/1/2002  13:49 GP מה שלומך... - אילת
22/1/2002  01:24 הפי האוור... - ריש
22/1/2002  12:18 תודה... - GP


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש