פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2002 13:49 אילת מאת:
GP מה שלומך... כותרת:
אני מצרפת להלצותיה של ענבל המלצה קטנה שלי עזרה, בעת הניפוח בחרי לך נקודה שני רגעים לפני הכאב ובה תעבדי על כיווץ מכוון והרפיה תוך כך תלמדי להרפות את האזור יותר מבעבר, כמו כן הדבר לא רק ירחיב את השריר אלא גם יחזק אותו, ויקל על ההחלמה. ולא להתיאש גם אם תגיעי למפתח של 7.5 או 8 יש סיכוי רב שלא תעברי חיתוך בלידה. שיהיה בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2002  21:59 שלום לך GP, - ענבל ל
21/1/2002  01:05 ענבל יקרה, תודה גדולה על תשובתך המעולה (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
22/1/2002  01:24 הפי האוור... - ריש
22/1/2002  12:18 תודה... - GP


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש