|
21/1/2002 13:49
|
אילת
|
מאת:
|
|
GP מה שלומך...
|
כותרת:
|
אני מצרפת להלצותיה של ענבל המלצה קטנה שלי עזרה, בעת הניפוח בחרי לך נקודה שני רגעים לפני הכאב ובה תעבדי על כיווץ מכוון והרפיה תוך כך תלמדי להרפות את האזור יותר מבעבר, כמו כן הדבר לא רק ירחיב את השריר אלא גם יחזק אותו, ויקל על ההחלמה. ולא להתיאש גם אם תגיעי למפתח של 7.5 או 8 יש סיכוי רב שלא תעברי חיתוך בלידה. שיהיה בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|