|
22/1/2002 01:24
|
ריש
|
מאת:
|
|
הפי האוור...
|
כותרת:
|
אכן תשובה של ענבל מצויינת אך אולם ברם... כמי שהתאמנה באפי-נו והגיעה ל9 וחצי ס"מ מושקעים (עד שירדו המים ולא היתה דרך להתאמן בלי להסתכן)... ולמרות זאת ועל פי כן לילדון שלה היו תוכניות אחרות... וקוטר ראשו של המושקע הגיע ל36.5 ס"מ (!!!) והתוצאה קרעים בדרגה בינונית... לא סבל אימתני (יותר הציקה לי הבצקת מהקטטר ותחושת העיסתיות של כל האיזור ההוא בשבועיים שאחרי).
ממליצה לך להתגלח על זקנם של אחרים ולהתאמן פעמיים ביום בלי הנחות בלי דילוגים ולשאול בבדיקת הבאה מה היקף הראש של הגוזל/ית... ואל תאמיני בממוצעים!!!
אגב המיילדת המדהימה שלי לא ראתה צורך להניף את הסכין (או המספריים) בגלל שהאיזור נראה לה רך וגמיש... מה שמוכיח שאם הייתי מגיעה לקצת יותר גם ראשו המושקע של הילדון היה עובר ולא מותיר בי סימנים.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|