פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/1/2002 01:24 ריש מאת:
הפי האוור... כותרת:
אכן תשובה של ענבל מצויינת אך אולם ברם... כמי שהתאמנה באפי-נו והגיעה ל9 וחצי ס"מ מושקעים (עד שירדו המים ולא היתה דרך להתאמן בלי להסתכן)... ולמרות זאת ועל פי כן לילדון שלה היו תוכניות אחרות... וקוטר ראשו של המושקע הגיע ל36.5 ס"מ (!!!) והתוצאה קרעים בדרגה בינונית... לא סבל אימתני (יותר הציקה לי הבצקת מהקטטר ותחושת העיסתיות של כל האיזור ההוא בשבועיים שאחרי).

ממליצה לך להתגלח על זקנם של אחרים ולהתאמן פעמיים ביום בלי הנחות בלי דילוגים ולשאול בבדיקת הבאה מה היקף הראש של הגוזל/ית... ואל תאמיני בממוצעים!!!

אגב המיילדת המדהימה שלי לא ראתה צורך להניף את הסכין (או המספריים) בגלל שהאיזור נראה לה רך וגמיש... מה שמוכיח שאם הייתי מגיעה לקצת יותר גם ראשו המושקע של הילדון היה עובר ולא מותיר בי סימנים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2002  21:59 שלום לך GP, - ענבל ל
21/1/2002  01:05 ענבל יקרה, תודה גדולה על תשובתך המעולה (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
21/1/2002  13:49 GP מה שלומך... - אילת
22/1/2002  12:18 תודה... - GP


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש