ברור שלקחת את הכסף. אין להם משהוא בפייס בוק שאת יכולה לומר בו את דברך? לגבי הפיצוי - נניח שהם לא נותנים לך ואת תובעת. מה סכום הנזק? כמה כבר שיחות טלפון עולות? העיסוק האובססיבי בזה מיותר. חס וחלילה שלא תעלבי ממני. עם כל הכבוד יש לך עסק לנהל והנזק פה קטן לעומת הנזק של העצבים וההתעסקות שאת עושה עם זה. אני לעצמי הייתי אומרת שזה רבגלט - למדתי שלא משלמים על מוצר מראש אם לא מקבלים אותו במועד מאחר ואינו במלאי. האמת שממש בימים אלו כמעט והייתי במצב דומה: עשיתי פרוייקט הייתי צריכה לקנות מוצרים מסויימים. הייתי בחנות מסויימת ראיתי דברים שניראו לי ונחשי מה:) לא היו במלאי. התחילו לומר לי מה הבעיה עד יום זה וזה זה מגיע. יותר מאשר האינסטינקט הבריא מה שמנע אותי ללכת על ההמלצה שלהם היה הרצון לסיים עם זה ולא להיות במצב שאני צריכה לחזור שוב לאיזה מקום לאסוף מוצרים. רציתי למצוא מקום שיש פחות או יותר מה שאני רוצה ולסיים עם זה. ואז את באה עם המקרה שלך ומראה לי (לצערי רק במחיר שאת שילמת אך אולי תתנחמי שבכך גם סייעת לי :)) את המצב שהייתי עלולה להיות בו. אז יאללה כולה פח. לכי הלאה. אפילו לא אומר לך שלשם אל תחזרי כי אולי זו חנות ירושלמית נחמדה. אבל לעולם לא שם ולא במקום אחר לא תקני בשיטה הזו יותר :) רוצים שיזמינו לך ותבואי תראי תשלמי. לא רוצים אל תקני שם. קחי בחשבון שאם יבוא לך לקנות ריהוט איטלקי נניח שלא מוחזק פה במלאי ולא תסכימי לשלם מראש כדי שיזמינו יסרבו להזמין לך אבל... לא נורא תמיד יש איקאה :) בקיצור תרפי. זו המלצתי החמה אלייך. החיים קצרים ויש גבול כמה צריך ללמד את כל העולם לקח. בתמיכה מכל הלב!! תמרה נ.ב. שבאמת מבינה אותך והקונספט הנוכחי זה פיתוח של העת האחרונה :)
|
תוכן התגובה:
|