הי,
בתי בתחילת כיתה ג'. בשל שהות בארה"ב בעבר היא קוראת אנגלית, מבינה ומדברת ובאופן ברור ברמה גבוהה מבני כיתתה. השנה התחילו ללמוד אנגלית בכיתה שלהם, ובמהלך השנה הם לומדים את האותיות. פניתי למורה ולמרכזת של האנגלית בבקשה למצוא פיתרון הולם שיתאים לרמתה באנגלית. המרכזת באנגלית (שישבה איתה ובדקה את בקיאותה באנגלית, ביקשה שארכוש ספר לדוברי אנגלית המתאים לרמתה ואותו היא תעשה בכיתה.
כך עשיתי והיא יושבת ועושה עבודה אישית כשהילדים האחרים עושים גם הם ובשאר הזמן נאלצת להקשיב ללימוד האותיות (כשהיא כבר עברה מזמן). למעשה, אני לא רואה איך היא תקדם את האנגלית שלה במהלך השנה ואני חוששת שהיא תשתעמם.
מישהי יודעת מה מדיניות משרד החינוך בנושא? יש לציין שהיא היחידה דוברת אנגלית בכיתתה ואולי גם בשכבה. האם הם מחויבים לתת פיתרון טוב יותר מעבודה עצמית, שלא מקדמת אותה כפי שניתן לקדם?
אשמח לתובנותיכם
תודה
|
תוכן התגובה:
|