יש הרבה, חשוב לקחת בחשבון שכמו שסאלי כתבה, כל ערוץ שיווקי דורש השקעה של זמן ואנרגיה (ולפעמים כסף). הפייסבוק בעיני הוא מקום טוב לפרסם דברים שמצטלמים טוב, כמו המוצרים שלך. בניית דף עסקי היא קלה וחינמית, אבל חשוב לתפעל אותו כדי שלא ישקע בתהום הנשיה בענקית. חשוב לבנות קהל, לבקש אקטיבית את עזרת חברי הפייסבוק שלך בחיבוב ושיתוף הדף העסקי שלך.את יכולה למנף חגים, חגיגות סופשנה או להציע מבצעים, וברגע שיש שם תמונה, פייסבוק "אוהב" את זה במיוחד :-)זה מתרחב ויכול לכלול גם פרסום ממוקד בתשלום בפייסבוק, שאותו את יכולה למען לפי מין, גיל ותחומי עניין. את יכולה להצטרף גם לקבוצות של אמהות עצמאיות (יש לא מעט) בפייסבוק וזו רשת תמיכה ולמידה מצויינת. לא יודעת איפה את מוכרת אבל יש ירידים ומכירות ביתיות שבהן ניתן להגיע לקהל רב ומגוון, ולמנף זאת ליצירת רשימת תפוצה שאליה תמעני הודעות על מבצעים, מוצרים חדשים, מכירות מיוחדות ועוד, וגם כאן - לנצל הזדמנויות כמו חגים. כשאת יוצרת רשימת דיוור כזו את יכוהל לבקש שיכתבו את ימי ההולדת של הילדים, ואז לשלוח מייל בזמן יום ההולדת (יש תוכנות דיוור מתקדמות שעוזרות לך לנהל את כל זה), להציע צ'ופר קטן למי שקונה מתנת יומהולדת ועוד. בקיצור, השמים הם בגבול, ושיווק הוא לפחות חצי מהעבודה בעסק עצמאי :-) בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|