ודי קשה לענות עליה...
אישית אני מרגישה שאני לא מייצגת את האדם הממוצע בענייני צריכה (אם יש כזה דבר אדם ממוצע...) כי אני צורכת מעט מאוד מוצרים. ובטח לא דברים לתינוקות (גם כשהיו לי תינוקות). אני מעדיפה להשקיע את הכסף שלי או לקנות שירותים ולא מוצרים. ואני חיה הרבה מתחת ליכולת הכלכלית שלי בכל תחום.
הפרסום שעובד עלי זה כאשר מסבירים במפורט את היתרונות של משהו. אני מאלה שאוהבים לקרוא טקסט ארוך ומעמיק על משהו, ואם יש רק סיסמאות (או דף נחיתה) אז כמעט אין מצב שאני אקנה את השירות. אני אוהבת לקבל את כל הפרטים, למשל משהו כמו כמה ססמאות ואז אני צריכה להרשם למשהו או לקבל דוגמית - אין מצב. לא אשקיע זמן במשהו שלא השקיע זמן להסביר לי.
לגבי הפייסבוק או לא פייסבוק - אין שום גורם יחיד שיכול לבנות הצלחה של עסק. צריך לבנות שווק משולב בכמה ערוצים. פייסבוק וגם אתר, טקסטים וגם תמונות, מבצעים וגם המלצות, סרטונים - הכל. ואז אפשר להצליח :-)
שיהיה בהצלחה :-) סאלי
|
תוכן התגובה:
|