ואני לא כל כך מסכימה שצריך גם וגם וגם. לדעתי דווקא עדיף להתרכז בערוץ-שניים מרכזיים שאליהם את מתחברת (חשוב! בעיקר כדי שתהיי) ומסוגלת להשקיע את האנרגיה הדרושה לתחזוקם, מאשר שיהיה לך גם אתר וגם דף פייסבוק וגם פלאיירים, שהכל עולה כסף (גם זמן הוא כסף) ובסוף ייזנחו. משום כך יש היום אנשים ונשים מצויינים שזה המקצוע שלהם, שבפגישה או שתיים יכולים לעשות לך סדר בבלגן ולעזור לך להתמקד. ושוב - לדעתי עסק של מוצרים שמצטלמים היטב (עוד סעיף בהוצאות: צלם מקצועי!) הם יורת קלים לשיווק מאשר עסק שצריך להעביר רעיון מורכב (כמו שלי ושל סאלי :-))
|
תוכן התגובה:
|