פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

21/1/2002 10:26 נירית תגובת התנועה למאמר בהארץ על יולדות שחיילינו בלמו מלעבור לבתי חולים
21/1/2002 10:28 נירית    תגובה למאמר מהארץ- התגובה הקודמת טסה לפני שהספקתי לצרף  
21/1/2002 13:00 נירית    רותי .מה את אומרת על התגובה? האם לשלוח? האם גם למשרד ראש הממשלה?  
21/1/2002 14:48 ענת סימון    נירית, לא מצאתי את הכתבה המקורית בהארץ. תוכלי לתת הפניה לנתיב שלה ? ל"ת  
21/1/2002 15:59 נירית    לא יודעת לתת נתיבים  
21/1/2002 16:25 מלי    להלן הנתיב  
21/1/2002 16:25 מלי    להלן הנתיב  
22/1/2002 01:34 רותי קרני הורוביץ    איני מבינה גדולה בפוליטיקה, ומבינה קטנה עוד יותר בתוצאות של זיהוי תנועתנו עם קו מדיני מסוים  
22/1/2002 10:19 נירית    בסדר. אשלח את התגובה בשמי  
21/1/2002 10:04 בלי שם הפעם לאורית גודקאר ולכולן, הבת שלי נותנת לי "מכות"
21/1/2002 10:14 ש הריונית    לאמא המוכה  
21/1/2002 12:07 עינת-ת    אולי היא מנסה להגיד לך משהו...  
21/1/2002 12:11 עינת-ת    אולי היא מנסה להגיד לך משהו...  
21/1/2002 12:17 נועה    גם אני אמא מוכה לפעמים  
21/1/2002 14:45 בלי שם הפעם    הנקודה היא שזה משחק עבורה. היא מתפקעת מצחוק ואני לא מוצאת את התגובה המתאימה ל"ת  
22/1/2002 03:02 ריש    יש קווים אדומים...  
22/1/2002 10:05 אור2    בדומה לריש גם אני חושבת שיש קווים אדומים שעליהם  
23/1/2002 21:36 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    מצטערת על העיכוב בתשובה, היו כאן חולים ולא היה לי זמן להיכנס לקרוא  
25/1/2002 02:38 שרהלה    גישה אחרת לילדים שמרביצים להורים  
21/1/2002 09:29 שי זילברבוש מתארח בתוכנית של רבקה מיכאלי
21/1/2002 09:53 אור2    שי, שים לב לפידבקים שקיבלת בהמשך הדף!!! ל"ת  
21/1/2002 10:24 נירית    שי- ספר להם על "נשים קוראות ללדת"  
21/1/2002 10:46 ש הריונית    נשים קוראות ללדת  
21/1/2002 10:58 יהודית    אומנם לא נירית אבל מספיק מעורבת  
21/1/2002 15:53 נורית    שי, לפרסומת יש מחיר - מדוע טרם ענית על השאלות אליך?  
21/1/2002 19:28 נירית    חשיפה לרעיונות התנועה  
22/1/2002 10:17 טניה    מאכזב ביותר...וממוסחר להפליא... - התרשמות האישית שלי  
22/1/2002 15:07 שפירית    מסכימה עם כל מילה של טניה  
26/1/2002 09:10 שי זילברבוש    תשובות אחת לשבוע  
27/1/2002 16:57 נירית    במקום לרדת עליו פנו אליו- עיזרו לו לשפר את השירות כי בסך הכל מדובר בבחור טוב עם מתנת ידע אמיתית  
27/1/2002 22:11 נורית    שי, אני מודה לך על תשובתך ועל ההתייחסות. ל"ת.  
21/1/2002 08:18 מירי כאבי גב וטבור
21/1/2002 09:28 ש הריונית    כאבי גב  
21/1/2002 14:41 מאמוש    מירי. גם אני לקראת הסוף הנצחי הזה  
21/1/2002 17:22 מירי    תודה להריונית ולמאמוש על העצות  
21/1/2002 17:30 מירי    מישהיא יודעת כמה עולה כריתי ואיפה ניתן לקנותה-נהייתי אובססיבית ל"ת  
22/1/2002 01:37 רותי קרני הורוביץ    מירי, מצאי עצות לפי 'מתיחה', ו'גירוד', ומידע על כריתי בהנחה בקישור 'המומלצים שלנו' משמאל (ל"ת)  
22/1/2002 02:54 ריש    חוזרת על המלצתי הישנה  
22/1/2002 09:49 הדס    הנה הנתיב של הכרית של ריש ואני גם  
20/1/2002 22:20 אור2 שאלה דחופה למי שמעסיקה או העסיקה בעבר מטפלת + הודעה לכרמית
20/1/2002 22:25 כרמית    קיבלתי... ועניתי עכשיו!!! ל"ת  
20/1/2002 22:25 כרמית    קיבלתי... ועניתי עכשיו!!! ל"ת  
20/1/2002 22:38 Adi    גם לכך יש לי תשובה  
20/1/2002 22:40 איריס הדס    אור יקרה, אם את מעסיקה את המטפלת בביתך, את צריכה לשלם עליה (כמו שמשלמים על עוזרת בית). אם היא עובדת בביתה, בעצם אין ביניכם יחסי עובד-מעביד, והיא אמורה לדאוג לעצמה לביטוח לאומי. כל החלטה אחרת תלויה ברצון הטוב ובסיכום ביניכן - ל"ת  
20/1/2002 22:55 Adi    סליחה תיקון קטן חמש ורבע עליך שתיים עליה - כמובן לגבי מטפלת העובדת בביתך כפי שאמרה איריס ל"ת  
21/1/2002 14:31 גיליה    לכרמית  
21/1/2002 15:18 רותי קרני הורוביץ    האם מסתמן מודל חדש, דינמי יותר, של מטפלת?  
21/1/2002 15:49 מאמוש    שמעתי עכשיו על פשיטה של אנשי משרד הפנים על פארקים  
21/1/2002 16:27 micniv    הייתי מזמינה את תמי וזהר לראיין אצלי מטפלות :) ורותי - קיבלת את האי-מייל שלי בשבת?  
22/1/2002 01:45 רותי קרני הורוביץ    הי מיקניב, קיבלתי ותודה, מתנצלת שהתפספס לי להשיב  
22/1/2002 11:47 זהר    תמי'לה - שנרים את הכפפה...???  
20/1/2002 21:47 גאיה אמא של זיו אני לא מצליחה להניק!!!
20/1/2002 21:52 תיתי    גאיה,  
20/1/2002 21:59 Efrat_L    הי גאיה,  
20/1/2002 22:12 ענבל ל    הי גאיה,  
20/1/2002 22:24 ש. הריונית    לאמא הטריה  
20/1/2002 22:34 גאיה אמא של זיו    אשמח לכל עזרה  
20/1/2002 22:35 גאיה אמא של זיו    תיקון למייל שלי  
20/1/2002 22:49 Efrat_L    גאיה - את יכולה להתקשר לאלן עכשיו, זה הטלפון במשרד הביתי שלה (ל"ת)  
21/1/2002 02:49 שרון-ש    גאיה שלום, עברתי בדיוק את אותו תהליך שאת עוברת כרגע.  
21/1/2002 08:41 ענת ב    מצטרפת למבקשות לסייע  
21/1/2002 09:52 דיאנה    גאיה יקרה, אל יאוש, יש סיכוי טוב שאפשר להציל את המצב  
21/1/2002 12:00 ליאת מ    גאיה, אל תתייאשי. אל תעשי את הטעות שלי....  
21/1/2002 13:31 אילת    גם אני התחלתי ברגל שמאל והיום אני מניקה מלא  
21/1/2002 18:43 ענבל ל    נכון להיום בצהריים, לאחר שיחה טלפונית, זיו יונק כמו גדול. ועכשיו לפינת הקיטורים היומית. והפעם: יועצות ההנקה בבתי-החולים  
21/1/2002 21:36 שפירית    איזה כיף לראות כאן את כל המתגייסות לעזרה ואת ה HAPPY END בסוף :-) ל"ת  
21/1/2002 21:36 שפירית    איזה כיף לראות כאן את כל המתגייסות לעזרה ואת ה HAPPY END בסוף :-) ל"ת  
21/1/2002 23:52 ענבל ל    נכון להערב זה עוד לא הולך חלק;  
22/1/2002 01:38 רותי קרני הורוביץ    פשוט נפעמתי מהנכונות שלכן לסייע (ל"ת)  
22/1/2002 02:41 ריש    אוחחחחחחחח ענבל....  
22/1/2002 09:53 הדס    אוחח, ריש! גרמת לי להסמקה על הבוקר! לת...  
20/1/2002 21:35 אור2 הפתעה בנוגע לברזל
20/1/2002 22:33 Adi    נשיקות לרופא שלך תשארי אצלו  
20/1/2002 23:37 דורית    מי זה הרופא שלך? מאיפה בארץ? ושל איזו קופה הוא? - לת  
20/1/2002 23:37 דורית    מי זה הרופא שלך? מאיפה בארץ? ושל איזו קופה הוא? - לת  
21/1/2002 00:09 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אור, אני נוטה להסכים עם הרופא שלך, אבל הנה מה שמשרד הבריאות אומר על הנושא:  
21/1/2002 05:59 ליא    ואם עושים ספירת דם כדי לדעת אם כדאי לתת ברזל או לא- מה הם הערכים התקינים בגיל 9 חודש? (לת)  
21/1/2002 05:59 ליא    ואם עושים ספירת דם כדי לדעת אם כדאי לתת ברזל או לא- מה הם הערכים התקינים בגיל 9 חודש? (לת)  
21/1/2002 08:22 עירית ל    הפתעה לא טובה בנוגע לברזל  
21/1/2002 08:50 ענבל ל    עירית,  
21/1/2002 09:01 טל    הי אוריתי, א. תודה על המידע אני ממש מאושרת. ב. כיתבי את האימייל שלך אין לי אותו ל"ת  
21/1/2002 09:14 ענת ב    הנה הנתיב לחלק על אנמיה מחוסר ברזל מאתר משרד הבריאות  
21/1/2002 09:51 אור2    אז ככה,  
21/1/2002 13:04 שרון-ש    כמה ברזל בדיוק לתת? ;15 מ"ג זה 3 כפיות מלאות, לא יותר מידי?  
21/1/2002 14:36 יוליה    לעינבל ל, האם תכשיר עליו כתבת מותר לתינוק בן חצי שנה ? ל"ת  
21/1/2002 18:31 ליא    לדר' הלר ולעירית  
21/1/2002 18:49 ענבל ל    יוליה,  
22/1/2002 07:35 עירית ל    תודה ענבל_ל וליא - כמובן שאני אפנה לרופא ולא אשנה משהו על דעתי. (ל"ת)  
20/1/2002 20:28 רותי קרני הורוביץ הודעה דחופה לבייב, אסנת ש. ויעל ש. - בקשר למאמר ב'מעריב'
20/1/2002 21:08 בייב    לרותי - דחוף  
20/1/2002 21:27 רותי קרני הורוביץ    הי בייב, איני יודעת את מספר הטלפון שלו, ההודעה הגיעה אלי מנירית  
20/1/2002 21:36 בייב    שלחתי אל משה  
20/1/2002 21:43 רותי קרני הורוביץ    אחלה, וירוויחו העורכים והמשכתבים את לחמם ביושר (ל"ת)  
20/1/2002 23:18 אסנת ש.    רותי יקרה  
21/1/2002 00:52 רותי קרני הורוביץ    תודה לכולכן (גם על התשובות המהירות באימייל הפרטי). (ל"ת)  
20/1/2002 20:25 דנה ערב טוב לכן. ראיתן איזה יום יפה היה היום?? שמעתן אותי צווחת מאושר?????????? -
20/1/2002 20:34 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    דנה יקרה, אילו חדשות טובות!  
20/1/2002 20:37 ענת סימון    יופי, איזו אנחת רווחה..... שיהיו לכם ימים יפים ובריאים ל"ת  
20/1/2002 20:39 שרון מ    לא שמעת את צווחת האושר שקראתי את הכותרת הזאת  
20/1/2002 20:39 דיאנה    איזה יופי דנה! כמה טוב לשמוע  
20/1/2002 20:46 אוריתי    נכנסתי לאתר וישר עלה לי חיוך גדול על הפנים  
20/1/2002 20:51 רותי קרני הורוביץ    יש!!!!! אין!!!!!  
20/1/2002 20:52 ענבר    דנה היקרה,  
20/1/2002 20:57 בייב    כל כך נהדר לשמוע סוף סוף בשורות טובות!!!!!!!!!(ל"ת)  
20/1/2002 21:01 אורלי    דנה היקרה המקסימה המתוקה, איזה אושר  
20/1/2002 21:05 אור2    אני לא יכולה לתאר עד כמה אני שמחה בשבילכם!!! שיהיה רק טוב! ל"ת  
20/1/2002 21:05 אסנת ש.    דנה יקרה  
20/1/2002 21:06 הדס    דנה יקירתי, לא ידעת שהחומרים מהם עשויים ילדי "רותם" הם א"א!!!  
20/1/2002 21:17 ללי    התפילות עוזרות.  
20/1/2002 21:29 איריס הדס    איזה יופי!!! יוהו, איך אני שמחה בשבילכם  
20/1/2002 21:29 איריס הדס    איזה יופי!!! יוהו, איך אני שמחה בשבילכם  
20/1/2002 21:32 ענבל ל    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-))))  
20/1/2002 21:40 מירי    לדנה-המון מזל טוב ובהצלחה בהמשך ל"ת  
20/1/2002 21:47 תיתי    דנה  
20/1/2002 21:53 אמא של איה    דנה יקרה- אני ממש ממש מתרגשת , לקרוא שהכל בסדר!! שיהיה לכם רק כייף ואושר מעכשיו. יופי! יופי! יופי!(לת9  
20/1/2002 22:01 דניה    דנה מתוקה, עשית לי את הערב  
20/1/2002 22:06 Efrat_L    דנה יקרה, זה נפלא!  
20/1/2002 22:15 ענת_AB    איך אני שמחה בשבילכם!!!! מישהוא כנראה הקשיב שם למעלה (ל"ת)  
20/1/2002 22:17 תמי    אוי, איזה אבן ירדה מהלב. דנה, נפלא!!! (לת)  
20/1/2002 22:19 הדר    דנה, נפלא לשמוע, שמחה אתכם (ל"ת)  
20/1/2002 22:25 Adi    איזו הקלה המון אושר ל"ת  
20/1/2002 22:28 כרמית    פשוט אושר!!! עשית לי צמרמורת!!! נשיקות למלוכסן העיניים!!! ל"ת  
20/1/2002 22:40 יעל.ש.    איזה יופי!!!!!!!אני כל כך שמחה בשבילכם!!!!!!!!!!!!!חדשות מצוינות!!!!!!!ל"ת  
20/1/2002 22:45 עידית    דנה  
20/1/2002 22:45 עידית    דנה  
20/1/2002 22:57 שירלי    דנה דנה דנה, כל היום חיפשתי את ההודעה שלך!  
20/1/2002 23:06 סאלוש    באמת, חדשות נהדרות, אני נורא שמחה! (ל"ת)  
20/1/2002 23:11 חנה    גם אני כל היום מחפשת את ההודעה שלך, יופי שרק תמשיכו להיות בריאים (ל"ת)  
20/1/2002 23:45 micniv    דנה - לא הספקתי לאחל בהצלחה, אבל היית לי בראש כל היום... איזה יופי! וגם - תמשיכי לשמור על אופטימיות, זה משתלם! (ל"ת)  
21/1/2002 00:57 שרון-ש    דנה ומשפחתה היקרה -  
21/1/2002 03:07 דנה השניה    חדשות נהדרות! רק בריאות בריאות בריאות! (ל"ת)  
21/1/2002 03:07 דנה השניה    חדשות נהדרות! רק בריאות בריאות בריאות! (ל"ת)  
21/1/2002 07:34 מאמוש    זה פשוט נפלא, עשית לי את היום!!! לת  
21/1/2002 07:36 כלבובה    דנה, קראתי עם דמעות הקלה והתרגשות בעיניים - איזה יופי! רק בריאות! ל"ת  
21/1/2002 07:47 יוליה    דנה, אני כ"כ שמחה בשבילכם. תמשיכו ככה .  
21/1/2002 07:59 עירית ל    אוי דנה, איזו הקלה. כל כך פחדתי להכנס היום לפורום וכמה טוב שהתבדיתי!  
21/1/2002 08:36 ענת ב    חדשות נהדרות! שלא תראו עוד בי"ח מבפנים! (ל"ת)  
21/1/2002 08:46 DNA    דנה יקרה, מחבקת אותך. איזה אושר לפתוח את יום העבודה בהודעה שלך! רק בריאות לרותם (ל"ת)  
21/1/2002 08:53 שרון כהן    וואו איזה יופי, הדמעות שליוו את קריאת ההודעה הזאת, המיסו את הסלע שישב לי על הלב מאז קריאת ההודעה הקודמת. רק בריאות (ל"ת)  
21/1/2002 10:03 זהר    דנה, איזה אושר !!! אמנם עד עתה לא הגבתי (לא ידעתי מה לומר) אבל כ"כ התפללתי וקיויתי כל היום אתמול ! ובערב נפל לנו הקו לאינטרנט - איזה כיף לראות את ההודעה שלך על הבוקר !!! ל"ת  
21/1/2002 10:14 אסתי    דנה יקרה! אין דרך טובה מזו לפתוח את היום! שמחה, שמחה, שמחה, שהסיוט נותר לו מאחור! ל"ת  
21/1/2002 10:25 תיתי    דנה, המלצה על רופא ראות טוב  
21/1/2002 11:06 טלי    דנהל'ה, גם ממני שוב רק נשיקות, מחה בשימחתכם!  
21/1/2002 11:06 טלי    דנהל'ה, גם ממני שוב רק נשיקות, שמחה בשימחתכם!  
21/1/2002 12:05 טל    איזה בשורות טובות- אבל עכשיו לא תבואו לבקר אותי? ל"ת  
21/1/2002 12:05 ליאת מ    דנה יקרה, המון מזל טוב על הלידה המחודשת של רותם. שתהיה לכם רק בריאות ואושר (ל"ת)  
21/1/2002 12:05 ליאת מ    דנה יקרה, המון מזל טוב על הלידה המחודשת של רותם. שתהיה לכם רק בריאות ואושר (ל"ת)  
21/1/2002 12:36 רוני    תודה לאל! בעלי, אחותי (שעוקבת עימי אחרי סיפורך) ואני נושמים לרווחה יחד איתכם. ל"ת  
21/1/2002 13:06 רווית    דנה, הקלה גדולה לכל המשתתפות הבאת עם שאגת השמחה שלך  
21/1/2002 16:06 שיר    לדנה ורותם  
21/1/2002 17:43 ענת ג.    קראתי בדמעות.איזה יופי.שמחה בשבילכם מאד מאד. ל"ת  
21/1/2002 21:46 שפירית    מאז שקראתי את הודעתך הראשונה הרגשתי מועקה, והיום חיפשתי נואשות את העדכון הזה. איזה יופי ! :-))) ל"ת  
22/1/2002 02:19 ריש    הצתה מאוחרת בגין "קפיצת גדילה" וזמן אינטרנט מוגבל... שמחה לראות שהדרמה מאחוריכם הרבה בריאות לשלושתכם - ל"ת  
22/1/2002 12:52 דנה    חייבת שוב להגיד ת-ו-ד-ה לכולכן -  
22/1/2002 21:45 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    דנה, אני בפיגור בלקרא כאן את הכל ורק עכשיו ראיתי את התיאור של הביקור בשניידר. מאוד שמחתי לקרוא שהכל נראה חיובי! נמשיך להתפלל ולהחזיק אצבעות!! ל"ת  
23/1/2002 02:07 סאלוש    קיבלתי את התודה דנה... ולמעשה, מה כן יש לרותם? או האם הוא מרגיש טוב והכל עבר? (ל"ת9  
25/1/2002 01:43 אמא של נועה    איזה אושר!!! נשיקות וחיבוקים ממני ומנועה! מחזיקה לכם אצבעות שגם הבדיקות הנוספות ישללו כל ממצא לא נעים! ועוד חיבוק! (ל"ת)  
20/1/2002 19:54 מאי התהפכות ועוד...
20/1/2002 20:29 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תינוקות שנולדו בקיץ וגדלים בחורף... ושאלות לשי זילברבוש  
20/1/2002 20:35 דנה    התהפכות ואירוע -  
20/1/2002 21:13 אור2    אמנם לא שי, אבל...  
20/1/2002 21:16 אור2    לגבי האירוע  
20/1/2002 22:51 הדר    אור2 - איך נקרא החוג שאתן הולכות אליו ?? (ל"ת)  
20/1/2002 23:10 מאי    תודה לכל העונות, ואכן אור איזה חוג זה ?- (ל"ת)  
21/1/2002 09:52 אור2    זה החוג של שי זילברבוש במרכז "צעד ראשון" שבשיכון דן. ל"ת  
26/1/2002 09:23 שי זילברבוש    תנועה עם בגדים גרבים וזחילה  
27/1/2002 14:54 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה רבה שי! לת  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש