|
27/12/2001 09:11
|
אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
|
מאת:
|
|
תרופות והנקה
|
כותרת:
|
היי ענבר, קודם כל החלמה מהירה לכן! אפשר להגיד שכל דבר עובר בחלב במידה זו או אחרת. השאלה היא - מה יותר חשוב? הכמות המזערית של חומרים שעוברים או כל הנוגדנים והטוב וההגנה של ההנקה? אין ספק שכדאי ורצוי להמשיך להיניק. לגבי שאיבה ובקבוקים לא ציינת בת כמה שירז (או שלא ראיתי ) אבל יש תמיד את הסיכוי שזה ישבש לך את ההנקה - או מעשית או כמותית. גם עוד שאלה היא מי יטפל בתינוקת? אם את צריכה ממילא לטפל בה אז יותר קל בדרך כלל להיניק.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|