פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/12/2001 09:11 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת מאת:
תרופות והנקה כותרת:
היי ענבר,
קודם כל החלמה מהירה לכן!
אפשר להגיד שכל דבר עובר בחלב במידה זו או אחרת. השאלה היא - מה יותר חשוב? הכמות המזערית של חומרים שעוברים או כל הנוגדנים והטוב וההגנה של ההנקה? אין ספק שכדאי ורצוי להמשיך להיניק. לגבי שאיבה ובקבוקים לא ציינת בת כמה שירז (או שלא ראיתי ) אבל יש תמיד את הסיכוי שזה ישבש לך את ההנקה - או מעשית או כמותית. גם עוד שאלה היא מי יטפל בתינוקת? אם את צריכה ממילא לטפל בה אז יותר קל בדרך כלל להיניק.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/12/2001  11:28 היא בת 9 חודשים, אז זה לא ישבש. אני מבינה שאין בבעיה לחמם. תודה(ל"ת) - ענבר
27/12/2001  13:54 אנטיביוטיקה בהנקה והחיידק הידידותי - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001  14:13 וואו, טובה, בכלל לא ידעתי... תודה על כל העצות והמידע החשוב! (ל"ת) - ענבר
27/12/2001  15:20 טובה ואלן, הרופאה אמרה שאפשר לתת לה אצידופילוס, אבל גם המליצה לתת לה ארוחת הנקה וארוחת תמ"ל צמחי לסירוגין. מה אתן אומרות? אני לא במצב להחליט... (ל"ת) - ענבר
27/12/2001  18:12 טובה, מה דעתך על הדיסה החדשה של רמדיה - דיאנה
27/12/2001  19:53 ענבר יקרה, מקווה שמצבכן ישתפר במהרה (ל"ת) - אילנה
27/12/2001  21:11 תמ"ל וחיזוקל - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001  22:30 תודה טובה. והחלמה מהירה לענבר (לת) - דיאנה
28/12/2001  18:53 טובה תודה על הכל, כרגיל, (ויש לי אצידופילוס בתחתונים ברגע זה...) ועוד תודה לכל המשתתפות, זה מאוד מחמם את הלב! (ל"ת) - ענבר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש