פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/12/2001 21:11 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית מאת:
תמ"ל וחיזוקל כותרת:
היי ענבר,
לא ברור לי מדוע עלייך לתת תמ"ל צמחי. חלב האם מכיל נוגדנים מסוג IgA אשר נמצאים על דפנות המעיים ותפקידם להילחם ב"פולשים". זה סוג מיוחד של נוגדנים אשר אינו נמצא רק בדם, ומהווה את קו ההגנה הראשון של הגוף. אז את זה לא לתת?
אני מזכירה את דבריה של אלן לגבי בקבוק אחד של תמ"ל ביום אשר מספיק כדי להפריע לשמירה על אוכלוסיה תקינה של חיידקים במעיים.

היי דיאנה,
ראיתי את מודעת הפרסומת, ונראה לי שיש כאן נסיון לעלות על איזשהו טרנד. פרופוליס עשוי להכיל עופרת. אולי אילו היה מוצר בלי הפרופוליס, אפשר היה לשקול לתת אותו. כל עוד יש פרופוליס, אני לא ממליצה.
ה"חיזוקל" הטוב ביותר הוא, כמובן, חלב האם.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/12/2001  09:11 תרופות והנקה - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
27/12/2001  11:28 היא בת 9 חודשים, אז זה לא ישבש. אני מבינה שאין בבעיה לחמם. תודה(ל"ת) - ענבר
27/12/2001  13:54 אנטיביוטיקה בהנקה והחיידק הידידותי - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001  14:13 וואו, טובה, בכלל לא ידעתי... תודה על כל העצות והמידע החשוב! (ל"ת) - ענבר
27/12/2001  15:20 טובה ואלן, הרופאה אמרה שאפשר לתת לה אצידופילוס, אבל גם המליצה לתת לה ארוחת הנקה וארוחת תמ"ל צמחי לסירוגין. מה אתן אומרות? אני לא במצב להחליט... (ל"ת) - ענבר
27/12/2001  18:12 טובה, מה דעתך על הדיסה החדשה של רמדיה - דיאנה
27/12/2001  19:53 ענבר יקרה, מקווה שמצבכן ישתפר במהרה (ל"ת) - אילנה
27/12/2001  22:30 תודה טובה. והחלמה מהירה לענבר (לת) - דיאנה
28/12/2001  18:53 טובה תודה על הכל, כרגיל, (ויש לי אצידופילוס בתחתונים ברגע זה...) ועוד תודה לכל המשתתפות, זה מאוד מחמם את הלב! (ל"ת) - ענבר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש