|
27/12/2001 21:11
|
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
|
מאת:
|
|
תמ"ל וחיזוקל
|
כותרת:
|
היי ענבר, לא ברור לי מדוע עלייך לתת תמ"ל צמחי. חלב האם מכיל נוגדנים מסוג IgA אשר נמצאים על דפנות המעיים ותפקידם להילחם ב"פולשים". זה סוג מיוחד של נוגדנים אשר אינו נמצא רק בדם, ומהווה את קו ההגנה הראשון של הגוף. אז את זה לא לתת? אני מזכירה את דבריה של אלן לגבי בקבוק אחד של תמ"ל ביום אשר מספיק כדי להפריע לשמירה על אוכלוסיה תקינה של חיידקים במעיים.
היי דיאנה, ראיתי את מודעת הפרסומת, ונראה לי שיש כאן נסיון לעלות על איזשהו טרנד. פרופוליס עשוי להכיל עופרת. אולי אילו היה מוצר בלי הפרופוליס, אפשר היה לשקול לתת אותו. כל עוד יש פרופוליס, אני לא ממליצה. ה"חיזוקל" הטוב ביותר הוא, כמובן, חלב האם.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|