|
27/12/2001 13:54
|
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
|
מאת:
|
|
אנטיביוטיקה בהנקה והחיידק הידידותי
|
כותרת:
|
היי ענבר, מקווה שבינתיים השתפר מצבכן. אנטיביוטיקה הורגת חיידקים, ולכן באותה הזדמנות הורגת גם את החיידקים ה"ידידותיים" שחיים במעיים שלנו. בעקבות זאת יש שילשולים אצלך, ואצל שירז, כי האנטיביוטיקה עוברת בחלב. אני ממליצה לך לאכול הרבה יוגורטי "ביו" ובנוסף ליטול כמוסות אצידופילוס. אם את משתמשת באלו של "סולגאר", כדאי גם לפתוח את תוכנן ולשפוך מעט מהכמות על התחתונים לפני השינה בלילה - סגולה נגד ערפדים ופטריות בנרתיק. בררי עם רופא הילדים אפשרות להוסיף אבקת אצידופילוס למזונה של שירז. יש תכשיר מיוחד לסולגאר בשם ABC DOPHILUS או אולי אפשר להשתמש בכמוסות הרגילות מבלי לקנות עבורה תכשיר נפרד ויקר. ממליצה לך להימנע בתקופה זו מדברי מתיקה, כדי לא לעודד פטריות, שהמתחרים שלהן, החיידקים, מובסים מדי יום על ידי זינט והחבר שלו. תרגישו טוב!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|