פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/12/2001 13:54 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית מאת:
אנטיביוטיקה בהנקה והחיידק הידידותי כותרת:
היי ענבר,
מקווה שבינתיים השתפר מצבכן.
אנטיביוטיקה הורגת חיידקים, ולכן באותה הזדמנות הורגת גם את החיידקים ה"ידידותיים" שחיים במעיים שלנו. בעקבות זאת יש שילשולים אצלך, ואצל שירז, כי האנטיביוטיקה עוברת בחלב.
אני ממליצה לך לאכול הרבה יוגורטי "ביו" ובנוסף ליטול כמוסות אצידופילוס. אם את משתמשת באלו של "סולגאר", כדאי גם לפתוח את תוכנן ולשפוך מעט מהכמות על התחתונים לפני השינה בלילה - סגולה נגד ערפדים ופטריות בנרתיק.
בררי עם רופא הילדים אפשרות להוסיף אבקת אצידופילוס למזונה של שירז. יש תכשיר מיוחד לסולגאר בשם ABC DOPHILUS או אולי אפשר להשתמש בכמוסות הרגילות מבלי לקנות עבורה תכשיר נפרד ויקר.
ממליצה לך להימנע בתקופה זו מדברי מתיקה, כדי לא לעודד פטריות, שהמתחרים שלהן, החיידקים, מובסים מדי יום על ידי זינט והחבר שלו.
תרגישו טוב!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/12/2001  09:11 תרופות והנקה - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
27/12/2001  11:28 היא בת 9 חודשים, אז זה לא ישבש. אני מבינה שאין בבעיה לחמם. תודה(ל"ת) - ענבר
27/12/2001  14:13 וואו, טובה, בכלל לא ידעתי... תודה על כל העצות והמידע החשוב! (ל"ת) - ענבר
27/12/2001  15:20 טובה ואלן, הרופאה אמרה שאפשר לתת לה אצידופילוס, אבל גם המליצה לתת לה ארוחת הנקה וארוחת תמ"ל צמחי לסירוגין. מה אתן אומרות? אני לא במצב להחליט... (ל"ת) - ענבר
27/12/2001  18:12 טובה, מה דעתך על הדיסה החדשה של רמדיה - דיאנה
27/12/2001  19:53 ענבר יקרה, מקווה שמצבכן ישתפר במהרה (ל"ת) - אילנה
27/12/2001  21:11 תמ"ל וחיזוקל - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001  22:30 תודה טובה. והחלמה מהירה לענבר (לת) - דיאנה
28/12/2001  18:53 טובה תודה על הכל, כרגיל, (ויש לי אצידופילוס בתחתונים ברגע זה...) ועוד תודה לכל המשתתפות, זה מאוד מחמם את הלב! (ל"ת) - ענבר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש