פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/12/2001 22:30 דיאנה מאת:
תודה טובה. והחלמה מהירה לענבר (לת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/12/2001  09:11 תרופות והנקה - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
27/12/2001  11:28 היא בת 9 חודשים, אז זה לא ישבש. אני מבינה שאין בבעיה לחמם. תודה(ל"ת) - ענבר
27/12/2001  13:54 אנטיביוטיקה בהנקה והחיידק הידידותי - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001  14:13 וואו, טובה, בכלל לא ידעתי... תודה על כל העצות והמידע החשוב! (ל"ת) - ענבר
27/12/2001  15:20 טובה ואלן, הרופאה אמרה שאפשר לתת לה אצידופילוס, אבל גם המליצה לתת לה ארוחת הנקה וארוחת תמ"ל צמחי לסירוגין. מה אתן אומרות? אני לא במצב להחליט... (ל"ת) - ענבר
27/12/2001  18:12 טובה, מה דעתך על הדיסה החדשה של רמדיה - דיאנה
27/12/2001  19:53 ענבר יקרה, מקווה שמצבכן ישתפר במהרה (ל"ת) - אילנה
27/12/2001  21:11 תמ"ל וחיזוקל - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
28/12/2001  18:53 טובה תודה על הכל, כרגיל, (ויש לי אצידופילוס בתחתונים ברגע זה...) ועוד תודה לכל המשתתפות, זה מאוד מחמם את הלב! (ל"ת) - ענבר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש