פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/12/2001 22:30
דיאנה
מאת:
תודה טובה. והחלמה מהירה לענבר (לת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/12/2001 09:11
תרופות והנקה
-
אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
27/12/2001 11:28
היא בת 9 חודשים, אז זה לא ישבש. אני מבינה שאין בבעיה לחמם. תודה(ל"ת)
-
ענבר
27/12/2001 13:54
אנטיביוטיקה בהנקה והחיידק הידידותי
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001 14:13
וואו, טובה, בכלל לא ידעתי... תודה על כל העצות והמידע החשוב! (ל"ת)
-
ענבר
27/12/2001 15:20
טובה ואלן, הרופאה אמרה שאפשר לתת לה אצידופילוס, אבל גם המליצה לתת לה ארוחת הנקה וארוחת תמ"ל צמחי לסירוגין. מה אתן אומרות? אני לא במצב להחליט... (ל"ת)
-
ענבר
27/12/2001 18:12
טובה, מה דעתך על הדיסה החדשה של רמדיה
-
דיאנה
27/12/2001 19:53
ענבר יקרה, מקווה שמצבכן ישתפר במהרה (ל"ת)
-
אילנה
27/12/2001 21:11
תמ"ל וחיזוקל
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
28/12/2001 18:53
טובה תודה על הכל, כרגיל, (ויש לי אצידופילוס בתחתונים ברגע זה...) ועוד תודה לכל המשתתפות, זה מאוד מחמם את הלב! (ל"ת)
-
ענבר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש