|
27/12/2001 13:47
|
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
|
מאת:
|
|
קפה נטול קפאין ותחליף מפתיע
|
כותרת:
|
היי כלבובה, נטול קפאין אינו משתן. הסיבה שאיני ממליצה על הנטול (באופן קבוע ולטווח ארוך) היא בגלל החומרים הדבקים בו במהלך תהליך "נטילת" הקפאין מהקפה. במינון נמוך אני מניחה שזה בסדר, אך מכיוון שאנו ממילא מוקפים ברעלים שעליהם אין לנו שליטה, אני דוגלת בצמצום אלו שכן אפשר לשלוט עליהם. בזכות חברה גיליתי את ה"צ'יקו", משקה דגנים בטעם קפה. זה אמנם לא הדבר האמיתי, אבל מספק את הצורך ואין בו שמץ של קפאין. טיפ: קשה להשיג אותו במרכולים ומקום טוב להשיגו הוא ברשת חנויות "עלית". האריזה - כמו קפה נמס (לפני הפקק המתברג) וגם הריח קרוב מאד לריח של קפה. ואיקאה - באמת חביב. אמנם הייתי שם בשלהי הריוני (ואז הייתי צריכה לשבת כל עשר דקות), אבל בהחלט מסתמן כמקום ידידותי לאם ולתינוק. המסעדה, אגב, לא משהו. לא שזה משנה, כיוון שפורסם בעיתונות כי זו אחת המסעדות הרווחיות בארץ. (טוב, אין מקום אחר לקנות שם אוכל בקומפלקס, ומבקרים המוני אנשים, אז זו הסיבה)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|