פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/12/2001 16:47
אור2
מאת:
להדס ולכלבובה
כותרת:
אין בעיה לחמם במיקרו חלב או תמ"ל בתנאי שמנערים היטב את הבקבוק אח"כ לוודא שהחימום אחיד (אני לא מדברת על אובדן המרכיבים אלא רק על בעיית ה"חם מדי" והכוויות).
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/12/2001 10:48
הי כלבובה, גם אני ביקרתי באיקאה לפני שבוע, וגם שתי מילים על חימום חלב במיקרו
-
הדס
27/12/2001 13:47
קפה נטול קפאין ותחליף מפתיע
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001 14:48
ציקו...
-
ליאתי
27/12/2001 20:38
ליאתי, באיזה סופר את קונה אותו?
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001 20:58
טובה את עוד פה?...
-
ליאתי
27/12/2001 21:13
אני עדיין כאן !
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001 21:23
טובה,
-
ליאתי
27/12/2001 21:41
טובה, מה עם קפה "האג", הוא שייך ל"רעים" או ל"טובים"? (ל"ת)
-
רותם א.
27/12/2001 21:54
האג = נטול קפאין. קראי למעלה מה כתבתי על נטול. לת
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
28/12/2001 07:49
אבל כתוב עליו שהוצאת הקפאין ממנו נעשית בעזרת מים ולא עם חומרים כימיים (ל"ת)
-
רותם א.
28/12/2001 09:45
אם כך, כדאי להפנות את השאלה למהנדס מזון בלתי משוחד. אין לי תשובה על כך, עם זאת,
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
28/12/2001 14:25
תודה טובה, אני אנסה לבדוק את זה, ולמה חברות אחרות לא עושות את זה - תנסי לשתות קפה "האג" ואולי תמצאי את התשובה... (ל"ת)
-
רותם א.
28/12/2001 16:26
אשמח מאד לעדכון ממך בנושא, בפורום או במייל. ותודה. לת
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש