פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/12/2001 07:49 רותם א. מאת:
אבל כתוב עליו שהוצאת הקפאין ממנו נעשית בעזרת מים ולא עם חומרים כימיים (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/12/2001  10:48 הי כלבובה, גם אני ביקרתי באיקאה לפני שבוע, וגם שתי מילים על חימום חלב במיקרו - הדס
27/12/2001  13:47 קפה נטול קפאין ותחליף מפתיע - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001  14:48 ציקו... - ליאתי
27/12/2001  16:47 להדס ולכלבובה - אור2
27/12/2001  20:38 ליאתי, באיזה סופר את קונה אותו? - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001  20:58 טובה את עוד פה?... - ליאתי
27/12/2001  21:13 אני עדיין כאן ! - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001  21:23 טובה, - ליאתי
27/12/2001  21:41 טובה, מה עם קפה "האג", הוא שייך ל"רעים" או ל"טובים"? (ל"ת) - רותם א.
27/12/2001  21:54 האג = נטול קפאין. קראי למעלה מה כתבתי על נטול. לת - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
28/12/2001  09:45 אם כך, כדאי להפנות את השאלה למהנדס מזון בלתי משוחד. אין לי תשובה על כך, עם זאת, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
28/12/2001  14:25 תודה טובה, אני אנסה לבדוק את זה, ולמה חברות אחרות לא עושות את זה - תנסי לשתות קפה "האג" ואולי תמצאי את התשובה... (ל"ת) - רותם א.
28/12/2001  16:26 אשמח מאד לעדכון ממך בנושא, בפורום או במייל. ותודה. לת - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש