פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
28/12/2001 16:26
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
מאת:
אשמח מאד לעדכון ממך בנושא, בפורום או במייל. ותודה. לת
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/12/2001 10:48
הי כלבובה, גם אני ביקרתי באיקאה לפני שבוע, וגם שתי מילים על חימום חלב במיקרו
-
הדס
27/12/2001 13:47
קפה נטול קפאין ותחליף מפתיע
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001 14:48
ציקו...
-
ליאתי
27/12/2001 16:47
להדס ולכלבובה
-
אור2
27/12/2001 20:38
ליאתי, באיזה סופר את קונה אותו?
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001 20:58
טובה את עוד פה?...
-
ליאתי
27/12/2001 21:13
אני עדיין כאן !
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
27/12/2001 21:23
טובה,
-
ליאתי
27/12/2001 21:41
טובה, מה עם קפה "האג", הוא שייך ל"רעים" או ל"טובים"? (ל"ת)
-
רותם א.
27/12/2001 21:54
האג = נטול קפאין. קראי למעלה מה כתבתי על נטול. לת
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
28/12/2001 07:49
אבל כתוב עליו שהוצאת הקפאין ממנו נעשית בעזרת מים ולא עם חומרים כימיים (ל"ת)
-
רותם א.
28/12/2001 09:45
אם כך, כדאי להפנות את השאלה למהנדס מזון בלתי משוחד. אין לי תשובה על כך, עם זאת,
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
28/12/2001 14:25
תודה טובה, אני אנסה לבדוק את זה, ולמה חברות אחרות לא עושות את זה - תנסי לשתות קפה "האג" ואולי תמצאי את התשובה... (ל"ת)
-
רותם א.
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש