פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/12/2001 20:55 ליאת מ מאת:
אני השתמשתי באוונט והיא הייתה מצויינת (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/12/2001  17:42 משאבה של אוונט - דבורי
27/12/2001  18:39 זה אינדיבידואלי - תיתי
27/12/2001  19:17 משאבות - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
27/12/2001  21:07 על צירים ומשאבות - ורד
27/12/2001  21:16 מצטרפת להמלצות על הידנית של אוונט ("איזיס") - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
28/12/2001  09:10 אני השתמשתי ב"מדלה" והיה מצויין. ל"ת - ט"ש
29/12/2001  12:16 אני דווקא עברתי מהמדלה החשמלית לאוונט איזיס ויותר טוב לי עם הידנית!!! - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש