פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
28/12/2001 09:10
ט"ש
מאת:
אני השתמשתי ב"מדלה" והיה מצויין. ל"ת
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/12/2001 17:42
משאבה של אוונט
-
דבורי
27/12/2001 18:39
זה אינדיבידואלי
-
תיתי
27/12/2001 19:17
משאבות
-
אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
27/12/2001 20:55
אני השתמשתי באוונט והיא הייתה מצויינת (ל"ת)
-
ליאת מ
27/12/2001 21:07
על צירים ומשאבות
-
ורד
27/12/2001 21:16
מצטרפת להמלצות על הידנית של אוונט ("איזיס")
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
29/12/2001 12:16
אני דווקא עברתי מהמדלה החשמלית לאוונט איזיס ויותר טוב לי עם הידנית!!!
-
תמי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש