פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/12/2001 12:16 תמי מאת:
אני דווקא עברתי מהמדלה החשמלית לאוונט איזיס ויותר טוב לי עם הידנית!!! כותרת:
שלא לדבר על כך שאני שואבת בשקט ולא חוששת שהיא תתעורר (מה שקורה עם החשמלית הרועשת..).
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/12/2001  17:42 משאבה של אוונט - דבורי
27/12/2001  18:39 זה אינדיבידואלי - תיתי
27/12/2001  19:17 משאבות - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
27/12/2001  20:55 אני השתמשתי באוונט והיא הייתה מצויינת (ל"ת) - ליאת מ
27/12/2001  21:07 על צירים ומשאבות - ורד
27/12/2001  21:16 מצטרפת להמלצות על הידנית של אוונט ("איזיס") - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
28/12/2001  09:10 אני השתמשתי ב"מדלה" והיה מצויין. ל"ת - ט"ש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש