פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/12/2001 21:07 ורד מאת:
על צירים ומשאבות כותרת:
אני משתמשת במשאבה של אוונט, על אף שבינתיים לא כעניין יומיומי אלא רק לצרכי התאווררות (זאת אומרת מעט מאוד). אין לי למה להשוות כי זו המשאבה היחידה שהשתמשתי בה, אבל אני מאוד מרוצה. היא נוחה לשימוש, ושקטה (הבנתי שהחשמליות טרטרניות).
ובעניין הצירים - שוב מניסיוני הבודד בלבד - הם אכן מופיעים כגל, במובן זה שעוצמת הולכת וגדלה, מגיעה לשיא ואז נחלשת. וכן הם גם מופיעים בגב ובבטן. אין סתירה.
לידה קלה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/12/2001  17:42 משאבה של אוונט - דבורי
27/12/2001  18:39 זה אינדיבידואלי - תיתי
27/12/2001  19:17 משאבות - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
27/12/2001  20:55 אני השתמשתי באוונט והיא הייתה מצויינת (ל"ת) - ליאת מ
27/12/2001  21:16 מצטרפת להמלצות על הידנית של אוונט ("איזיס") - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
28/12/2001  09:10 אני השתמשתי ב"מדלה" והיה מצויין. ל"ת - ט"ש
29/12/2001  12:16 אני דווקא עברתי מהמדלה החשמלית לאוונט איזיס ויותר טוב לי עם הידנית!!! - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש