אני משתמשת במשאבה של אוונט, על אף שבינתיים לא כעניין יומיומי אלא רק לצרכי התאווררות (זאת אומרת מעט מאוד). אין לי למה להשוות כי זו המשאבה היחידה שהשתמשתי בה, אבל אני מאוד מרוצה. היא נוחה לשימוש, ושקטה (הבנתי שהחשמליות טרטרניות). ובעניין הצירים - שוב מניסיוני הבודד בלבד - הם אכן מופיעים כגל, במובן זה שעוצמת הולכת וגדלה, מגיעה לשיא ואז נחלשת. וכן הם גם מופיעים בגב ובבטן. אין סתירה. לידה קלה
|
תוכן התגובה:
|