פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 13:43 אירית מאת:
תמיכה מוראלית כותרת:
אז ככה..בגיל שישה חודשים המערכת החיסונית של התינוק כבר בשלה מאוד והוא יכול להתמודד עם זיהומים גם ללא נוגדנים של חלב אם. כך שתוספת תמ'ל בשלב שלך היא ממש לא טראגית.
שנית, כשנותנים שילוב של חלב אם ותמ'ל- עדיין הוא יקבל נוגדנים שלך. ולמעשה, הנוגדנים האלה הרבה יותר מרוכזים כשמניקים חלקית (ואת זה לימדה אותי יועצת הנקה מצויינת ).
וחוץ מזה, לדעתי- את כבר יכולה להתחיל עם "טעימות" של ירקות.

אני אישית מניקה (מלא) תאומים בני חמישה חודשים, וכשאני חושבת על גמילה מאוד קשה לי רגשית כי נוצר מן קשר כזה שקשה לתאר, ולכן אני מאוד מבינה אותך. מצד שני, אם בלאו הכי נתחיל עוד מעט עם מוצקים אז הרעיון של תמ'ל לא נשמע כזה קטסטרופלי.
ולגבי העדפת בקבוק על יניקה, אני חושבת שאף תינוק בגיל כזה לא יוותר על יניקה.. אין תחליף לציצי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  21:48 הייתי במצב הזה - גלית
15/3/2002  01:06 בקבוקים ושילוב - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
15/3/2002  01:08 במידה והוא מתנגד לשד כמו קודם, אז שכחתי להציע כלי אלטרנטיבי לבקבוק, שיכול להיות מזרק, כוס, בקבוק מיוחד עם כף בקצה. רצוי לקבל הדרכה לגבי שיטות אלה. (ל"ת) - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
15/3/2002  06:55 תודה לגלית ולאלן ולאירית - יערה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש