|
14/3/2002 13:43
|
אירית
|
מאת:
|
|
תמיכה מוראלית
|
כותרת:
|
אז ככה..בגיל שישה חודשים המערכת החיסונית של התינוק כבר בשלה מאוד והוא יכול להתמודד עם זיהומים גם ללא נוגדנים של חלב אם. כך שתוספת תמ'ל בשלב שלך היא ממש לא טראגית. שנית, כשנותנים שילוב של חלב אם ותמ'ל- עדיין הוא יקבל נוגדנים שלך. ולמעשה, הנוגדנים האלה הרבה יותר מרוכזים כשמניקים חלקית (ואת זה לימדה אותי יועצת הנקה מצויינת ). וחוץ מזה, לדעתי- את כבר יכולה להתחיל עם "טעימות" של ירקות.
אני אישית מניקה (מלא) תאומים בני חמישה חודשים, וכשאני חושבת על גמילה מאוד קשה לי רגשית כי נוצר מן קשר כזה שקשה לתאר, ולכן אני מאוד מבינה אותך. מצד שני, אם בלאו הכי נתחיל עוד מעט עם מוצקים אז הרעיון של תמ'ל לא נשמע כזה קטסטרופלי. ולגבי העדפת בקבוק על יניקה, אני חושבת שאף תינוק בגיל כזה לא יוותר על יניקה.. אין תחליף לציצי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|