פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/3/2002 06:55 יערה מאת:
תודה לגלית ולאלן ולאירית כותרת:
אבל גלית, הבעיה היא שאני מאד לא רוצה להפסיק להיניק, ולכן תוספת התמ"ל כל כך מרתיעה אותי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  13:43 תמיכה מוראלית - אירית
14/3/2002  21:48 הייתי במצב הזה - גלית
15/3/2002  01:06 בקבוקים ושילוב - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
15/3/2002  01:08 במידה והוא מתנגד לשד כמו קודם, אז שכחתי להציע כלי אלטרנטיבי לבקבוק, שיכול להיות מזרק, כוס, בקבוק מיוחד עם כף בקצה. רצוי לקבל הדרכה לגבי שיטות אלה. (ל"ת) - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש