פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
15/3/2002 06:55
יערה
מאת:
תודה לגלית ולאלן ולאירית
כותרת:
אבל גלית, הבעיה היא שאני מאד לא רוצה להפסיק להיניק, ולכן תוספת התמ"ל כל כך מרתיעה אותי.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
14/3/2002 13:43
תמיכה מוראלית
-
אירית
14/3/2002 21:48
הייתי במצב הזה
-
גלית
15/3/2002 01:06
בקבוקים ושילוב
-
אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
15/3/2002 01:08
במידה והוא מתנגד לשד כמו קודם, אז שכחתי להציע כלי אלטרנטיבי לבקבוק, שיכול להיות מזרק, כוס, בקבוק מיוחד עם כף בקצה. רצוי לקבל הדרכה לגבי שיטות אלה. (ל"ת)
-
אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש