פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/3/2002 01:06 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת מאת:
בקבוקים ושילוב כותרת:
היי יערה,
ככל שהתינוק בוגר יותר כך מערכותיו חזקות יותר. חלב מלאכותי, שמבוסס על חלבון זר לא חיוני כאשר לרוב הוא יקבל את ההנקה. אם את סוחבת כמה שבועות, במיוחד שמדובר על פעם פעמיים בשבוע בלבד, אז בהחלט תוכלי להתחיל מוצקים ולשאוב קצת. תהיי מלאה שתחזרי הביתה ואם את מתכוונת ממילא להיניק אותו אז את יכולה לנסות להיניק אותו מצד אחד ולשאוב מצד השני. אלא אם החלטת שאת לא רוצה ואז תתני את התמ"ל עד שהוא מתרגל לארוחות של מוצקים, והוא ישלים את חוסר החלב בשעות שאת איתו.

אם הוא יסכים לשלב או לא, זה אנחנו לא יכולים לנבא. את תראי כבר איך הוא יגיב בבוא הזמן. מה שלא תחליטי, בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  13:43 תמיכה מוראלית - אירית
14/3/2002  21:48 הייתי במצב הזה - גלית
15/3/2002  01:08 במידה והוא מתנגד לשד כמו קודם, אז שכחתי להציע כלי אלטרנטיבי לבקבוק, שיכול להיות מזרק, כוס, בקבוק מיוחד עם כף בקצה. רצוי לקבל הדרכה לגבי שיטות אלה. (ל"ת) - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
15/3/2002  06:55 תודה לגלית ולאלן ולאירית - יערה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש