|
15/3/2002 01:06
|
אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
|
מאת:
|
|
בקבוקים ושילוב
|
כותרת:
|
היי יערה, ככל שהתינוק בוגר יותר כך מערכותיו חזקות יותר. חלב מלאכותי, שמבוסס על חלבון זר לא חיוני כאשר לרוב הוא יקבל את ההנקה. אם את סוחבת כמה שבועות, במיוחד שמדובר על פעם פעמיים בשבוע בלבד, אז בהחלט תוכלי להתחיל מוצקים ולשאוב קצת. תהיי מלאה שתחזרי הביתה ואם את מתכוונת ממילא להיניק אותו אז את יכולה לנסות להיניק אותו מצד אחד ולשאוב מצד השני. אלא אם החלטת שאת לא רוצה ואז תתני את התמ"ל עד שהוא מתרגל לארוחות של מוצקים, והוא ישלים את חוסר החלב בשעות שאת איתו.
אם הוא יסכים לשלב או לא, זה אנחנו לא יכולים לנבא. את תראי כבר איך הוא יגיב בבוא הזמן. מה שלא תחליטי, בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|