|
14/3/2002 21:48
|
גלית
|
מאת:
|
|
הייתי במצב הזה
|
כותרת:
|
אהלן יערה
הבן שלי בן חמישה וחצי חודשים וחזרתי לעבודה לפני חודשיים וחצי התחלתי לשלב לו לאחרונה גם תוספת . המטפלת נותנת לו ארוחה אחת תוספת וארוחה אחת מהחלב שלי כך שהחלב לא נגמר כל כך מהר גם בעלי בלילה נותן לו ארוחה אחת של תוספת. אני מבינה אותך מאוד כי גם אני רוצה להפסיק להניק וקשה לי מורלית את יודעת מה יגידו וכדומה
אז אני איתך
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|