הי יעל, אנו כנראה פחות או יותר באותו חודש נלד, אז קודם שיהיה בהצלחה ובקשר לסיור ולדולה לא נראה לי שיש קשר בין השניים כי בסיור בבית חולים בדרך כלל יראו לך את החדרים עם הציוד ולאו דוקא את הצוות (ראי דיון לפני כמה ימים של אסף הרופא מול בי"ח אחר שנתן סיור מהיר). למשל בתה"ש יש רק 2 דולות רשמיות (והמחיר הוא בהתאם) שאיתם את יכולה ליצור קשר דרך המועדון יולדות (אם יש לך, ואם לא יש לי מספר של אחת מהן) ואם תרצי מישהי אחרת אפשר ליצור קשר עם גילה רונאל (שמלמדת בבי"ס לדולות) שיכולה להמליץ לך על תלמידה לשעבר שלה ואז תתאימי לך מישהי שתראה לך (והמחיר בהתאם - יותר נמוך). בכל מקרה בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|