פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 15:27 מיר מאת:
אולי דולה כבר מעכשיו? כותרת:
הי יעל, אנו כנראה פחות או יותר באותו חודש נלד, אז קודם שיהיה בהצלחה ובקשר לסיור ולדולה לא נראה לי שיש קשר בין השניים כי בסיור בבית חולים בדרך כלל יראו לך את החדרים עם הציוד ולאו דוקא את הצוות (ראי דיון לפני כמה ימים של אסף הרופא מול בי"ח אחר שנתן סיור מהיר).
למשל בתה"ש יש רק 2 דולות רשמיות (והמחיר הוא בהתאם) שאיתם את יכולה ליצור קשר דרך המועדון יולדות (אם יש לך, ואם לא יש לי מספר של אחת מהן)
ואם תרצי מישהי אחרת אפשר ליצור קשר עם גילה רונאל (שמלמדת בבי"ס לדולות) שיכולה להמליץ לך על תלמידה לשעבר שלה ואז תתאימי לך מישהי שתראה לך (והמחיר בהתאם - יותר נמוך).
בכל מקרה בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  16:39 אני הלכתי לסיור בחודש שני (הייתי היחידה שם בלי בטן ענקית...). רציתי להוריד את הלחץ של איפה אלד כבר בהתחלה. (ל"ת) - Efrat_L
14/3/2002  16:49 לעולם לא מוקדם מדי - רותי קרני הורוביץ
14/3/2002  21:33 אני ממליצה כמה שיותר מוקדם - אפרת
15/3/2002  00:13 אולי כדאי לחכות לסיור עד לקבלת השאלות המנחות מהנסי גואר - נירית
15/3/2002  18:22 תסמכי על עצמך - מירי
16/3/2002  04:53 הסוגריים מקוממים! - נרי הדולה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש