פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/3/2002 00:13 נירית מאת:
אולי כדאי לחכות לסיור עד לקבלת השאלות המנחות מהנסי גואר כותרת:
זה יקרה ביום שישי ה12.4 בעשר בבוקר באכסניית בני דן בתל אביב. מומלץ בחום להביא בעלים כדי שיבינו על מה מדברים איתם. כותרת המפגש
מה לשאול ואיך לבחור את מקום הלידה- הפער בין פרקטיקה לעובדות
פרוייקט חדש של "נשים קוראות ללדת למען חופש בחירה בלידה"

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  15:27 אולי דולה כבר מעכשיו? - מיר
14/3/2002  16:39 אני הלכתי לסיור בחודש שני (הייתי היחידה שם בלי בטן ענקית...). רציתי להוריד את הלחץ של איפה אלד כבר בהתחלה. (ל"ת) - Efrat_L
14/3/2002  16:49 לעולם לא מוקדם מדי - רותי קרני הורוביץ
14/3/2002  21:33 אני ממליצה כמה שיותר מוקדם - אפרת
15/3/2002  18:22 תסמכי על עצמך - מירי
16/3/2002  04:53 הסוגריים מקוממים! - נרי הדולה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש