אם את רוצה כעת אז עשי זאת- נראה לי שזה גם הזמן האידיאלי מפני שאת מעונינת ללדת עם דולה ולא בכל מקום אפשר אז ככה יש לך זמן לברר (למרות שבטח הבנות בפורום גם יוכלו להמליץ) אני ילדתי לפני חודש והלכתי לסיור בחודש שישי כשכבר לא יכולתי להתאפק-הייתי סקרנית לראות איך נראה החדר (לידה ראשונה...) ובחנתי שלושה בתי חולים עד שהרגשתי מסופקת וסגורה בעניין-המון בהצלחה מריי
|
תוכן התגובה:
|