פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/3/2002 18:22 מירי מאת:
תסמכי על עצמך כותרת:
אם את רוצה כעת אז עשי זאת- נראה לי שזה גם הזמן האידיאלי מפני שאת מעונינת ללדת עם דולה ולא בכל מקום אפשר אז ככה יש לך זמן לברר (למרות שבטח הבנות בפורום גם יוכלו להמליץ) אני ילדתי לפני חודש והלכתי לסיור בחודש שישי כשכבר לא יכולתי להתאפק-הייתי סקרנית לראות איך נראה החדר (לידה ראשונה...) ובחנתי שלושה בתי חולים עד שהרגשתי מסופקת וסגורה בעניין-המון בהצלחה מריי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  15:27 אולי דולה כבר מעכשיו? - מיר
14/3/2002  16:39 אני הלכתי לסיור בחודש שני (הייתי היחידה שם בלי בטן ענקית...). רציתי להוריד את הלחץ של איפה אלד כבר בהתחלה. (ל"ת) - Efrat_L
14/3/2002  16:49 לעולם לא מוקדם מדי - רותי קרני הורוביץ
14/3/2002  21:33 אני ממליצה כמה שיותר מוקדם - אפרת
15/3/2002  00:13 אולי כדאי לחכות לסיור עד לקבלת השאלות המנחות מהנסי גואר - נירית
16/3/2002  04:53 הסוגריים מקוממים! - נרי הדולה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש