פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 21:33 אפרת מאת:
אני ממליצה כמה שיותר מוקדם כותרת:
בייחוד אם את רוצה דולה כי לנו עניין בחירת הדולה לקח לא מעט זמן וחבל שיהיה עוד משהו שמלחיץ מלבד כל מה שבין כה וכה כבר יש. כמו גם בחירת בתי החולים, אנחנו היינו עסוקים וכל סיור גזל מאיתנו גם אנרגיה נפשית, הדיסקוסים אחר כך, וכו' הרי זה מסע רכישות בגדים ולכן לדעתי כדי לקחת את הזמן מראש ולדעת כבר לקראת שביעי מה יהיה. גם חשוב להפגש עם הדולה לפני כן כמה פעמים בהצלחה!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  15:27 אולי דולה כבר מעכשיו? - מיר
14/3/2002  16:39 אני הלכתי לסיור בחודש שני (הייתי היחידה שם בלי בטן ענקית...). רציתי להוריד את הלחץ של איפה אלד כבר בהתחלה. (ל"ת) - Efrat_L
14/3/2002  16:49 לעולם לא מוקדם מדי - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  00:13 אולי כדאי לחכות לסיור עד לקבלת השאלות המנחות מהנסי גואר - נירית
15/3/2002  18:22 תסמכי על עצמך - מירי
16/3/2002  04:53 הסוגריים מקוממים! - נרי הדולה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש