פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 20:09 ענבר מאת:
שאלה בקשר לאפי נו אחרי לידה כותרת:
האם אפשר להשתמש באפי נו הרבה זמן אחרי הלידה (שנה-שנתיים) כדי לחזק את השרירים ? לא עשיתי את זה עד עכשיו ואני מתחילה לחשוב שאולי כדאי. האם זה יעזור (כדי לחסוך 85 ש' לפגישה לחיזוק השרירים בשיטת ביו פידבק...)? באיזו תדירות כדאי, ולמשך כמה זמן?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  13:12 רק הרגעה קטנטונת עד לתשובה המוסמכת - נירה
14/3/2002  14:51 מצטרפת לנירה - - זהר
14/3/2002  22:56 שאלה נוספת ליהודית שריג - בועת אוויר בנרתיק - מתביישת
14/3/2002  23:50 בועות אויר....... - מתביישת נוספת
15/3/2002  00:36 רותי האם שווקתם את האפי נו לחו"ל ?? - עידית
15/3/2002  08:44 עידית(וש), אם את מתכוונת לאקוופלקס - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  12:03 כאילו שיש שמש באירלנד... ל"ת - שרון-ש
15/3/2002  15:31 נראה לי שכל טיפת שמש טובה נגרפה מהאיים הבריטיים ל'טובת' ערבות אוסטרליה (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
16/3/2002  17:28 כן רותי זה האקווה פלקס, וצחקו על השמש אבל שהיא מגיעה - עידית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש