פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/3/2002 17:28 עידית מאת:
כן רותי זה האקווה פלקס, וצחקו על השמש אבל שהיא מגיעה כותרת:
אז היא חזקה מאוד. בימים של ה"קיץ" שיש 20 מעלות ולי מרגיש קור כלבים הם חושבים שזה 40 מעלות, תינוקות בני יום הולכים עם קצר (רואים שהרגליים אדומות מהקור, אבל זאת השיטה כנראה להתחסן :-( לא לטעמי) והילדים בגן יוצאים לימים שלמים בחוץ אם יש שמש. מנצלים כל רגע.
הקיץ החמים שלהם הוא אפריל מאי יוני כי אחר כך אומנם נעים אבל כל הזמן גשם.
ונראה לי שאוסטרליה באמת לקחה יותר מידי שמש. אין צדק.

ורותי לגבי המכשיר הוא נראה דומה בגלל זה שאלתי. טוב לדעת.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  13:12 רק הרגעה קטנטונת עד לתשובה המוסמכת - נירה
14/3/2002  14:51 מצטרפת לנירה - - זהר
14/3/2002  20:09 שאלה בקשר לאפי נו אחרי לידה - ענבר
14/3/2002  22:56 שאלה נוספת ליהודית שריג - בועת אוויר בנרתיק - מתביישת
14/3/2002  23:50 בועות אויר....... - מתביישת נוספת
15/3/2002  00:36 רותי האם שווקתם את האפי נו לחו"ל ?? - עידית
15/3/2002  08:44 עידית(וש), אם את מתכוונת לאקוופלקס - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  12:03 כאילו שיש שמש באירלנד... ל"ת - שרון-ש
15/3/2002  15:31 נראה לי שכל טיפת שמש טובה נגרפה מהאיים הבריטיים ל'טובת' ערבות אוסטרליה (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש