אז היא חזקה מאוד. בימים של ה"קיץ" שיש 20 מעלות ולי מרגיש קור כלבים הם חושבים שזה 40 מעלות, תינוקות בני יום הולכים עם קצר (רואים שהרגליים אדומות מהקור, אבל זאת השיטה כנראה להתחסן :-( לא לטעמי) והילדים בגן יוצאים לימים שלמים בחוץ אם יש שמש. מנצלים כל רגע. הקיץ החמים שלהם הוא אפריל מאי יוני כי אחר כך אומנם נעים אבל כל הזמן גשם. ונראה לי שאוסטרליה באמת לקחה יותר מידי שמש. אין צדק.
ורותי לגבי המכשיר הוא נראה דומה בגלל זה שאלתי. טוב לדעת.
|
תוכן התגובה:
|