פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 23:50 מתביישת נוספת מאת:
בועות אויר....... כותרת:
לפעמים שאני עושה עמידת נר (מרימה את הרגליים למעלה בזמן שכיבה על הגב)
שאני מורידה את הרגליים, ממש מרגישה שמשתחרר לי אויר. תסלחו לי כולם, רמת המבוכה גדולה מנשוא, ממש כמו פלוץ אויר מפתח הנרתיק.
מה זה ?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  13:12 רק הרגעה קטנטונת עד לתשובה המוסמכת - נירה
14/3/2002  14:51 מצטרפת לנירה - - זהר
14/3/2002  20:09 שאלה בקשר לאפי נו אחרי לידה - ענבר
14/3/2002  22:56 שאלה נוספת ליהודית שריג - בועת אוויר בנרתיק - מתביישת
15/3/2002  00:36 רותי האם שווקתם את האפי נו לחו"ל ?? - עידית
15/3/2002  08:44 עידית(וש), אם את מתכוונת לאקוופלקס - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  12:03 כאילו שיש שמש באירלנד... ל"ת - שרון-ש
15/3/2002  15:31 נראה לי שכל טיפת שמש טובה נגרפה מהאיים הבריטיים ל'טובת' ערבות אוסטרליה (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
16/3/2002  17:28 כן רותי זה האקווה פלקס, וצחקו על השמש אבל שהיא מגיעה - עידית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש