פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 22:56 מתביישת מאת:
שאלה נוספת ליהודית שריג - בועת אוויר בנרתיק כותרת:
שלום יהודית,
ילדתי בניתוח קיסרי לפני חמישה חודשים (לידה שניה. הראשונה גם קיסרי) ובימים האחרונים (בעקבות שיחה עם חברה שעוברת פיזיותרפיה לשיקום רצפת האגן,אולי זה פסיכוסומטי?)אני מרגישה כאילו תקועה לי בועת אוויר בנרתיק. ופעמים בודדות גם מרגישה "בריחה" של אוויר משם. כשאני מתעטשת חזק במיוחד, יש דליפה מועטה של שתן, אבל זה קורה לעיתים רחוקות מאד.
מה דעתך על הסימפטומים?
מה הפרוצדורה בקבלת הפנייה לפיזיותרפיסטית לשיקום רצפת האגן בקופ"ח כללית?
אם את עובדת עם הכללית - איך אפשר להגיע אלייך?


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  13:12 רק הרגעה קטנטונת עד לתשובה המוסמכת - נירה
14/3/2002  14:51 מצטרפת לנירה - - זהר
14/3/2002  20:09 שאלה בקשר לאפי נו אחרי לידה - ענבר
14/3/2002  23:50 בועות אויר....... - מתביישת נוספת
15/3/2002  00:36 רותי האם שווקתם את האפי נו לחו"ל ?? - עידית
15/3/2002  08:44 עידית(וש), אם את מתכוונת לאקוופלקס - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  12:03 כאילו שיש שמש באירלנד... ל"ת - שרון-ש
15/3/2002  15:31 נראה לי שכל טיפת שמש טובה נגרפה מהאיים הבריטיים ל'טובת' ערבות אוסטרליה (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
16/3/2002  17:28 כן רותי זה האקווה פלקס, וצחקו על השמש אבל שהיא מגיעה - עידית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש