שלום יהודית, ילדתי בניתוח קיסרי לפני חמישה חודשים (לידה שניה. הראשונה גם קיסרי) ובימים האחרונים (בעקבות שיחה עם חברה שעוברת פיזיותרפיה לשיקום רצפת האגן,אולי זה פסיכוסומטי?)אני מרגישה כאילו תקועה לי בועת אוויר בנרתיק. ופעמים בודדות גם מרגישה "בריחה" של אוויר משם. כשאני מתעטשת חזק במיוחד, יש דליפה מועטה של שתן, אבל זה קורה לעיתים רחוקות מאד. מה דעתך על הסימפטומים? מה הפרוצדורה בקבלת הפנייה לפיזיותרפיסטית לשיקום רצפת האגן בקופ"ח כללית? אם את עובדת עם הכללית - איך אפשר להגיע אלייך?
|
תוכן התגובה:
|