בכפוף לאישור הרופא שלך, זה הזמן לנסוע, לפי כל מה שכתוב בספרות. חברות הביטוח מבטחות עד הבוע ה-26, ולא כדאי לנסוע ללא ביטוח (כ-1.5 $ ליום). הואיל ומדובר בטיסה ארוכה (אף אני נסעתי בערך באותה תקופה), יש להקפיד ללכתה כה וכה בעת הטיסה ולעשות קצת תרגילים ברגליים, כדי למנוע קרישי דם, ולשתות הרבה, כי בטיסה יש נטיה להתייבש. חוץ מזה - רק תיהני, ותקפידי היטב על מה שאת אוכלת (רק דברים מבושלים היטב, במקומות מוכרים בהם אין סכנה שהאוכל יהיה מקולקל ולשתות מים מינרלים בלבד). תיהני!!!
|
תוכן התגובה:
|