פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2002 15:26 חני מאת:
אל תהססי לנסוע!!! כותרת:
בכפוף לאישור הרופא שלך, זה הזמן לנסוע, לפי כל מה שכתוב בספרות. חברות הביטוח מבטחות עד הבוע ה-26, ולא כדאי לנסוע ללא ביטוח (כ-1.5 $ ליום). הואיל ומדובר בטיסה ארוכה (אף אני נסעתי בערך באותה תקופה), יש להקפיד ללכתה כה וכה בעת הטיסה ולעשות קצת תרגילים ברגליים, כדי למנוע קרישי דם, ולשתות הרבה, כי בטיסה יש נטיה להתייבש. חוץ מזה - רק תיהני, ותקפידי היטב על מה שאת אוכלת (רק דברים מבושלים היטב, במקומות מוכרים בהם אין סכנה שהאוכל יהיה מקולקל ולשתות מים מינרלים בלבד). תיהני!!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2002  13:05 נשמע נפלא, אני מקנאה. את יכולה להשיג ביטוח - מאמוש
20/1/2002  13:09 דרקונית יקרה - אם לטוס או לא זה תלוי ברופא, - זהר
20/1/2002  14:25 רוב חברות הביטוח מבטחות עד שבוע 26 בלי אישור של רופא. אל תסעי בלי ביטוח!!! - דנה השניה
20/1/2002  16:21 פנקי את עצמך כי עוד מעט לא תוכלי - מירי
20/1/2002  18:35 שאלה/הודעה לא ממש שייכת - לדרקונית - רוני
20/1/2002  21:06 בקשה מרוני: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  22:19 טובה, למיטב זיכרוני, זה משהו מתכנית מהטלוויזיה הלימודית. לת - תיתי
21/1/2002  03:15 סדרה עתיקה של ה BBC ששודרה פעם בארץ. אפשר למצוא (אולי) בוידאו. שאחפש? (ל"ת) - דנה השניה
21/1/2002  10:19 בנות, זה מסידרה עתיקה בשם "הדינדנים" ששודרה כשאלו מאיתנו שהינם בין גילים 27-35 בערך היו ילדים...ל"ת - זהר
21/1/2002  16:24 תסעי ותהני. אני מאמינה שלא תצטערי - שיר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש