|
20/1/2002 16:21
|
מירי
|
מאת:
|
|
פנקי את עצמך כי עוד מעט לא תוכלי
|
כותרת:
|
היי שמי מירי ואני נשואה 3 שנים, בשבוע 40 להריון, בשבוע ה13 טסתי לשוויץ (לימודים) והיה נהדר ובשבוע 22 טסתי לאיטליה עם בעלי. עשיתי ביטוח ואני ממליצה גם לך כיון שזה בכל זאת שבוע מתקדם. אפשר לעשות ביטוח עד השבוע ה26 (והאמת שזה מוריד קצת דאגות מהלב). אה כן בעצם סיפרתי לך על זמן נישואי כיוון שאת ירח הדבש עשינו בתאילנד. רציתי לומר שני דברים בנוגע לכך: האחד- עד כמה שידוע לי צריך חיסון פעיל לצהבת בתאילנד (אנחנו עברנו זאת). והשני-יש לקחת בחשבון את מזגג האוויר והמיקום. כשנוסעים לאירופה מזג האוויר יחסית דומה למה שיש בארץ (קצת יותר חם/קר) אבל בתאילנד מזג האוויר שונה לגמרי!!! יש לחות של כ 100% יורד גשם. אני זוכרת שאני ובעלי נרטבנו עד לשד עצמותינו ושתי דקות אחר כך החולצה מתיבשת על הגוף מהחום. אז אם ההריון עדיין לא מכביד עלייך ואם זהוא טיול מאורגן הייתי ממליצה מאוד אך חישבי פעמיים. בהצלחה בכל אופן ונצלי את הזמן. מירי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|