נורא שמחתי לפגוש בכינוי שבחרת וזה משום שבעלי היקר מאז שאני מכירה אותו מספר לי את הסיפור של דרקונית המרק ואף אחד מחברינו לא יודע על מה הוא מדבר (אנחנו בשנות השלושים לחיינו). כשראיתי את כינוייך ישר קראתי לו והוא היה מאושר וביקש למסור שהדינדנים שבעו. אין לי מושג אם את גם מכירה את כל העניין ויודעת על מה הוא מדבר, אבל זה עשה אותו מאושר - אז גם אותי. ומזל טוב : )
|
תוכן התגובה:
|