פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2002 18:35 רוני מאת:
שאלה/הודעה לא ממש שייכת - לדרקונית כותרת:
נורא שמחתי לפגוש בכינוי שבחרת וזה משום שבעלי היקר מאז שאני מכירה אותו מספר לי את הסיפור של דרקונית המרק ואף אחד מחברינו לא יודע על מה הוא מדבר (אנחנו בשנות השלושים לחיינו).
כשראיתי את כינוייך ישר קראתי לו והוא היה מאושר וביקש למסור שהדינדנים שבעו.
אין לי מושג אם את גם מכירה את כל העניין ויודעת על מה הוא מדבר, אבל זה עשה אותו מאושר - אז גם אותי.
ומזל טוב : )


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2002  13:05 נשמע נפלא, אני מקנאה. את יכולה להשיג ביטוח - מאמוש
20/1/2002  13:09 דרקונית יקרה - אם לטוס או לא זה תלוי ברופא, - זהר
20/1/2002  14:25 רוב חברות הביטוח מבטחות עד שבוע 26 בלי אישור של רופא. אל תסעי בלי ביטוח!!! - דנה השניה
20/1/2002  15:26 אל תהססי לנסוע!!! - חני
20/1/2002  16:21 פנקי את עצמך כי עוד מעט לא תוכלי - מירי
20/1/2002  21:06 בקשה מרוני: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  22:19 טובה, למיטב זיכרוני, זה משהו מתכנית מהטלוויזיה הלימודית. לת - תיתי
21/1/2002  03:15 סדרה עתיקה של ה BBC ששודרה פעם בארץ. אפשר למצוא (אולי) בוידאו. שאחפש? (ל"ת) - דנה השניה
21/1/2002  10:19 בנות, זה מסידרה עתיקה בשם "הדינדנים" ששודרה כשאלו מאיתנו שהינם בין גילים 27-35 בערך היו ילדים...ל"ת - זהר
21/1/2002  16:24 תסעי ותהני. אני מאמינה שלא תצטערי - שיר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש