פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/1/2002 21:06
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
מאת:
בקשה מרוני:
כותרת:
נשמע לי מוכר אפעס (מהתסכיתים של "לאם ולילד"?) אבל לאחר חיפוש בזכרוני, לא מצאתי. האם תוכלי להסביר, לטובת כל מי שלא זוכרת או מכירה?
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/1/2002 13:05
נשמע נפלא, אני מקנאה. את יכולה להשיג ביטוח
-
מאמוש
20/1/2002 13:09
דרקונית יקרה - אם לטוס או לא זה תלוי ברופא,
-
זהר
20/1/2002 14:25
רוב חברות הביטוח מבטחות עד שבוע 26 בלי אישור של רופא. אל תסעי בלי ביטוח!!!
-
דנה השניה
20/1/2002 15:26
אל תהססי לנסוע!!!
-
חני
20/1/2002 16:21
פנקי את עצמך כי עוד מעט לא תוכלי
-
מירי
20/1/2002 18:35
שאלה/הודעה לא ממש שייכת - לדרקונית
-
רוני
20/1/2002 22:19
טובה, למיטב זיכרוני, זה משהו מתכנית מהטלוויזיה הלימודית. לת
-
תיתי
21/1/2002 03:15
סדרה עתיקה של ה BBC ששודרה פעם בארץ. אפשר למצוא (אולי) בוידאו. שאחפש? (ל"ת)
-
דנה השניה
21/1/2002 10:19
בנות, זה מסידרה עתיקה בשם "הדינדנים" ששודרה כשאלו מאיתנו שהינם בין גילים 27-35 בערך היו ילדים...ל"ת
-
זהר
21/1/2002 16:24
תסעי ותהני. אני מאמינה שלא תצטערי
-
שיר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש