אנחנו גם נסענו בהריון עם הבת הגדולה שלנו, בדיוק בשבוע כמו שלך, ל-3 שבועות. היה נפלא, חוץ מאשר שני דברים, שאולי כדאי לשים לב אליהם: האחד הוא התנפחות הרגליים במהלך הטיסה, בטח בטיסה ארוכה כמו לתאילנד, אפילו אם הן לא נפוחות לך ברגיל. אז כדאי לנעיול סנדלים פתוחים או נעל רחבה, ובמהלך הטיסה לקום הרבה וללכת (ממילא בטח תצטרכי לשירותים..) ובזמן הישיבה להניע את כפות הרגליים. אני "הזנחתי" ואח"כ הצטערתי מאד.. הדבר השני הוא לגבי מקומות הלינה. אם הכל מתוכנן לכם מראש אז בסדר, ואם לא אז כדאי. בהריון נעשים לפעמים בעלי תכונות מוזרות.. אצלי הצורך בבטחון, לדעת איפה נעשה את הלילה, שיגע אותי, ובמיוחד מכיוון שלא צפיתי את זה מראש. עם הביטוח אין בעיה, זה עד שבוע 26. תהנו!
|
תוכן התגובה:
|