פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2002 16:24 שיר מאת:
תסעי ותהני. אני מאמינה שלא תצטערי כותרת:
אנחנו גם נסענו בהריון עם הבת הגדולה שלנו, בדיוק בשבוע כמו שלך, ל-3 שבועות. היה נפלא, חוץ מאשר שני דברים, שאולי כדאי לשים לב אליהם: האחד הוא התנפחות הרגליים במהלך הטיסה, בטח בטיסה ארוכה כמו לתאילנד, אפילו אם הן לא נפוחות לך ברגיל. אז כדאי לנעיול סנדלים פתוחים או נעל רחבה, ובמהלך הטיסה לקום הרבה וללכת (ממילא בטח תצטרכי לשירותים..) ובזמן הישיבה להניע את כפות הרגליים. אני "הזנחתי" ואח"כ הצטערתי מאד..
הדבר השני הוא לגבי מקומות הלינה. אם הכל מתוכנן לכם מראש אז בסדר, ואם לא אז כדאי. בהריון נעשים לפעמים בעלי תכונות מוזרות.. אצלי הצורך בבטחון, לדעת איפה נעשה את הלילה, שיגע אותי, ובמיוחד מכיוון שלא צפיתי את זה מראש.
עם הביטוח אין בעיה, זה עד שבוע 26.
תהנו!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2002  13:05 נשמע נפלא, אני מקנאה. את יכולה להשיג ביטוח - מאמוש
20/1/2002  13:09 דרקונית יקרה - אם לטוס או לא זה תלוי ברופא, - זהר
20/1/2002  14:25 רוב חברות הביטוח מבטחות עד שבוע 26 בלי אישור של רופא. אל תסעי בלי ביטוח!!! - דנה השניה
20/1/2002  15:26 אל תהססי לנסוע!!! - חני
20/1/2002  16:21 פנקי את עצמך כי עוד מעט לא תוכלי - מירי
20/1/2002  18:35 שאלה/הודעה לא ממש שייכת - לדרקונית - רוני
20/1/2002  21:06 בקשה מרוני: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  22:19 טובה, למיטב זיכרוני, זה משהו מתכנית מהטלוויזיה הלימודית. לת - תיתי
21/1/2002  03:15 סדרה עתיקה של ה BBC ששודרה פעם בארץ. אפשר למצוא (אולי) בוידאו. שאחפש? (ל"ת) - דנה השניה
21/1/2002  10:19 בנות, זה מסידרה עתיקה בשם "הדינדנים" ששודרה כשאלו מאיתנו שהינם בין גילים 27-35 בערך היו ילדים...ל"ת - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש