פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 19:23 הילה מאת:
גם אני קיבלתי אגיסטן, אבל כשרציתי שוב הרופא אמר לי, אפשר אבל רצוי לא להגזים בתרופות בהריון. (לת כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  17:51 אגיסטן מותר ואף השתמשתי בו רבות בשל פטריה חוזרת דווקא בהריון ל"ת - צורית
14/3/2002  22:58 אני קיבלתי מהרופא גינו דקטרין בהריון - גאיה של זיו
15/3/2002  07:48 גינו דקטרין ואגיסטן לא בהריון ולא בכלל - מיכל ד. מ.
15/3/2002  15:06 האם יד ימין מגישה לפה את מה שיד שמאל תצטרך להרוג בנרתיק? - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  20:02 נתיבים לתשובות שלי בנושא: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש