פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/3/2002 20:02 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית מאת:
נתיבים לתשובות שלי בנושא: כותרת:
http://leida.co.il/reply.asp?rep=642
http://leida.co.il/reply.asp?rep=404
http://leida.co.il/reply.asp?rep=3222
והנה תשובה בענייני ארומתרפיה מנרי ליפשיץ-חומה (דולה):
http://leida.co.il/reply.asp?rep=3783
כמו כן, בשאלות שהיו בעבר, ד"ר בר המליץ תמיד לערוך תרבית וגינלית.

מילות מפתח לחיפוש עתידי:
פטריה
קנדידה
פטריה בנרתיק
פטריה בהריון
תזונה נגד פטריה
תזונה נגד קנדידה


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  17:51 אגיסטן מותר ואף השתמשתי בו רבות בשל פטריה חוזרת דווקא בהריון ל"ת - צורית
14/3/2002  19:23 גם אני קיבלתי אגיסטן, אבל כשרציתי שוב הרופא אמר לי, אפשר אבל רצוי לא להגזים בתרופות בהריון. (לת - הילה
14/3/2002  22:58 אני קיבלתי מהרופא גינו דקטרין בהריון - גאיה של זיו
15/3/2002  07:48 גינו דקטרין ואגיסטן לא בהריון ולא בכלל - מיכל ד. מ.
15/3/2002  15:06 האם יד ימין מגישה לפה את מה שיד שמאל תצטרך להרוג בנרתיק? - רותי קרני הורוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש