פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 22:58 גאיה של זיו מאת:
אני קיבלתי מהרופא גינו דקטרין בהריון כותרת:
ואני חייבת לציין שהרופא שלי הוא מהמתנגדים לתרופות בהריון!
אבל דלקת בנרתיק בהריון עלולה לגרום -בנוסך לסיבוכים הידועים -
לפעילות רחמית ואני הייתי בשמירת הריון.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  17:51 אגיסטן מותר ואף השתמשתי בו רבות בשל פטריה חוזרת דווקא בהריון ל"ת - צורית
14/3/2002  19:23 גם אני קיבלתי אגיסטן, אבל כשרציתי שוב הרופא אמר לי, אפשר אבל רצוי לא להגזים בתרופות בהריון. (לת - הילה
15/3/2002  07:48 גינו דקטרין ואגיסטן לא בהריון ולא בכלל - מיכל ד. מ.
15/3/2002  15:06 האם יד ימין מגישה לפה את מה שיד שמאל תצטרך להרוג בנרתיק? - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  20:02 נתיבים לתשובות שלי בנושא: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש