פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/3/2002 07:48 מיכל ד. מ. מאת:
גינו דקטרין ואגיסטן לא בהריון ולא בכלל כותרת:
לאחר שנים של נסיון... התרופות האלו לפעמים מועילות ותמיד פוגעות
באיזון העדין שיש לנו שם.
אני ממליצה על קרם טבעי של חברת BIO CARE: CERVAGIN העוזר לשמור על
סביבה נורמאלית בוגינה. אמנם יקר בטירוף אבל יעיל ובעיקר לא מזיק.
גם אצידופולוס באופן קבוע יכול לעזור.
בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  17:51 אגיסטן מותר ואף השתמשתי בו רבות בשל פטריה חוזרת דווקא בהריון ל"ת - צורית
14/3/2002  19:23 גם אני קיבלתי אגיסטן, אבל כשרציתי שוב הרופא אמר לי, אפשר אבל רצוי לא להגזים בתרופות בהריון. (לת - הילה
14/3/2002  22:58 אני קיבלתי מהרופא גינו דקטרין בהריון - גאיה של זיו
15/3/2002  15:06 האם יד ימין מגישה לפה את מה שיד שמאל תצטרך להרוג בנרתיק? - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  20:02 נתיבים לתשובות שלי בנושא: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש