פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
15/3/2002 15:06
רותי קרני הורוביץ
מאת:
האם יד ימין מגישה לפה את מה שיד שמאל תצטרך להרוג בנרתיק?
כותרת:
שוב חוזרת כתקליט ישן על המלצתי הלא מקצועית לתמוך את הריפוי הפטרייתי הנרתיקי בתזונה מתאימה. הסברים (מפוקפק - שלי - לפי הערך 'קנדידה', ואחראי של טובה ב'דיאטה נגד קנדידה') במנוע החיפוש.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
14/3/2002 17:51
אגיסטן מותר ואף השתמשתי בו רבות בשל פטריה חוזרת דווקא בהריון ל"ת
-
צורית
14/3/2002 19:23
גם אני קיבלתי אגיסטן, אבל כשרציתי שוב הרופא אמר לי, אפשר אבל רצוי לא להגזים בתרופות בהריון. (לת
-
הילה
14/3/2002 22:58
אני קיבלתי מהרופא גינו דקטרין בהריון
-
גאיה של זיו
15/3/2002 07:48
גינו דקטרין ואגיסטן לא בהריון ולא בכלל
-
מיכל ד. מ.
15/3/2002 20:02
נתיבים לתשובות שלי בנושא:
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש