היי טלילה, חלבה ללא סוכר מכילה ממתיקים מסוג הסוכרים האלכוהוליים, כמו, למשל, מלטיטול (כדאי לקרוא את רשימת הרכיבים). אין לתת מוצרים כאלו לתינוק!!!! אפשר לתת חלבה רגילה, אבל אין טעם. אם כבר - עדיף להוסיף למנת הפירות כפית של טחינה גולמית. שימי לב כי עקרונית תתכן אלרגיה לשומשום. מקוממת אותי העובדה שלעיתים מטפלות נותנות לתינוקות מזון ללא אישור האם, או מיידעות אותה בדיעבד. לדעתי, צריך להבהיר למטפלת עם תחילת עבודתה, שלגבי כל מה שקשור לתזונת הילד - האם היא הקובעת, ואין לתת לילד פירור מבלי להתייעץ עמה תחילה. לא משנה כמה מנוסה המטפלת. לגבי הברזל, עדיף להשיגו מעוף או הודו אדום, ואפשר גם מדייסות מועשרות, כמובן וקצת אפשר לקבל גם ממחית משמשים.
|
תוכן התגובה:
|