|
20/1/2002 18:30
|
רוני
|
מאת:
|
|
טובה , אני מיואשת מרגע לרגע!
|
כותרת:
|
הראל היה יומיים במשפחתון כשהוא הרגיש לא טוב, הקיא קצת וסבל מבלגן בבטן. ביום השני הוא היה במצב נורא! הגעתי איתו למיון. חשבתי שהגננת נתנה לו חלב, מסתבר בדיעבד שהיא נתנה לו בננה+תפוח+מיץ תפוזים (מור) + קצת חלבה רגילה.... לאור דברייך מעמוד(או שניים) קודם לגבי אלרגיה לשומשום...האם יתכן וזה מה שגרם להראל בלגן? מה? גם לחלב וגם לשומשום? האם הוא דווקא האחוז מ ה 3% שלא "יצאו" מזה עד גיל 3? ומה אעשה עם סויה? מה לתת לו? הוא עוד מעט בן 8 חודשים ובקושי אוכל ירקות שלא לדבר על פירות : ( איך אני בודקת למה הוא בדיוק רגיש כפי שציינת ? למספר סוגים שונים של חלבונים, לכמות מסויימת? מה עם בישקוטי? כמעט הכל עם חלב.... שוב צריכה את עזרתך.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|