פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2002 18:30 רוני מאת:
טובה , אני מיואשת מרגע לרגע! כותרת:
הראל היה יומיים במשפחתון כשהוא הרגיש לא טוב, הקיא קצת וסבל מבלגן בבטן.
ביום השני הוא היה במצב נורא! הגעתי איתו למיון.
חשבתי שהגננת נתנה לו חלב, מסתבר בדיעבד שהיא נתנה לו בננה+תפוח+מיץ תפוזים (מור) + קצת חלבה רגילה....
לאור דברייך מעמוד(או שניים) קודם לגבי אלרגיה לשומשום...האם יתכן וזה מה שגרם להראל בלגן? מה? גם לחלב וגם לשומשום? האם הוא דווקא האחוז מ ה 3% שלא "יצאו" מזה עד גיל 3? ומה אעשה עם סויה? מה לתת לו? הוא עוד מעט בן 8 חודשים ובקושי אוכל ירקות שלא לדבר על פירות : (
איך אני בודקת למה הוא בדיוק רגיש כפי שציינת ? למספר סוגים שונים של חלבונים, לכמות מסויימת?
מה עם בישקוטי? כמעט הכל עם חלב....
שוב צריכה את עזרתך.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2002  15:56 חלבה ללא סוכר? -בשום פנים ואופן לא! - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  17:28 לטובה, שוב שאלה לגבי תחינה גולמית - יוליה
20/1/2002  18:09 יוליה יקרה, זה בדיוק זה. לא צריך להוסיף דבר, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  20:40 רוני יקרה, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  09:40 ולמי שלא טעים טחינה או אלרגי לשומשום - ענת סימון
21/1/2002  11:43 לגבי שקדיה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  11:43 לגבי שקדיה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  13:56 הלהיט החדש אצלנו: פרוסת לחם מרוחה בטחינת שקדיה ביתית - דיאנה
21/1/2002  14:11 דיאנה , מזל טוב לבר על הזחילה. ולטובה תודה על העדכון לגבי השקדייה ל"ת - ענת סימון
21/1/2002  21:49 טובה, הוא משתמש בנוטרה מיגן - רוני
23/1/2002  21:56 רוני, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש