פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/1/2002 17:28 יוליה מאת:
לטובה, שוב שאלה לגבי תחינה גולמית כותרת:
שלום טובה ,
כבר שאלתי לגבי תחינה גולמית אבל בסופר לא רשום על הקופסה תחינה גולמית אלא תחינה 100 אחוז תהור (יש של כל מיני חברות) . כששאלתי מוכרת בסופר היא אמרה לי שזה זה כלומר תחינה גולמית. על הקופסה יש הוראות הכנה זאת להוסיף כוס מים ותבלינים. חברה שלי קנתה את זה ואמרה שיש לזה טעם מגיל והיא לא יכולה להוסיף את זה לפרות (כמובן שהיא לא הוסיפה חומרים לפי המלצת היצרן). אני בדילמה האם זאת תחינה עליה מדברים וכותבים רבות, אם לא, איפו לחפס.
תודה על תשובתך
ערב טוב

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2002  15:56 חלבה ללא סוכר? -בשום פנים ואופן לא! - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  18:09 יוליה יקרה, זה בדיוק זה. לא צריך להוסיף דבר, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  18:30 טובה , אני מיואשת מרגע לרגע! - רוני
20/1/2002  20:40 רוני יקרה, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  09:40 ולמי שלא טעים טחינה או אלרגי לשומשום - ענת סימון
21/1/2002  11:43 לגבי שקדיה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  11:43 לגבי שקדיה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  13:56 הלהיט החדש אצלנו: פרוסת לחם מרוחה בטחינת שקדיה ביתית - דיאנה
21/1/2002  14:11 דיאנה , מזל טוב לבר על הזחילה. ולטובה תודה על העדכון לגבי השקדייה ל"ת - ענת סימון
21/1/2002  21:49 טובה, הוא משתמש בנוטרה מיגן - רוני
23/1/2002  21:56 רוני, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש