|
20/1/2002 17:28
|
יוליה
|
מאת:
|
|
לטובה, שוב שאלה לגבי תחינה גולמית
|
כותרת:
|
שלום טובה , כבר שאלתי לגבי תחינה גולמית אבל בסופר לא רשום על הקופסה תחינה גולמית אלא תחינה 100 אחוז תהור (יש של כל מיני חברות) . כששאלתי מוכרת בסופר היא אמרה לי שזה זה כלומר תחינה גולמית. על הקופסה יש הוראות הכנה זאת להוסיף כוס מים ותבלינים. חברה שלי קנתה את זה ואמרה שיש לזה טעם מגיל והיא לא יכולה להוסיף את זה לפרות (כמובן שהיא לא הוסיפה חומרים לפי המלצת היצרן). אני בדילמה האם זאת תחינה עליה מדברים וכותבים רבות, אם לא, איפו לחפס. תודה על תשובתך ערב טוב
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|