|
21/1/2002 09:40
|
ענת סימון
|
מאת:
|
|
ולמי שלא טעים טחינה או אלרגי לשומשום
|
כותרת:
|
אפשר לנסות להוסיף כפית שקדיה שהיא "טחינה" משקדים. טעים טעים ובריא. אני לא מבינה מה הסיפור עם הביסקויט בפירות . הרי הפירות כל כך טעימים ומתוקים (אם הם בשלים ולא בוסר) אז בשביל מה להוסיף עוגיה? (ולמרות זאת השבוע כאשר ביקרתי את חמותי היבלגתי על תוספת הביסקויט לעדי , אבל זה היה רק בגלל שהוא כבר גדול וביחוד למען שלום בית. למטפלת שמכינה את האוכל לתינוק על בסיס קבוע חייבים להבהיר מה מותר ומה אסור)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|