פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/1/2002 21:56 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית מאת:
רוני, כותרת:
במבה לאאאאאא!!!! בוטנים הם אלרגניים מאד, וכך גם תפוזים. כדאי להמתין עמם. תפוח זה בסדר גמור, ואגס יכול להיות בעייתי, אם כי לא חייב. נסי בכמויות קטנות מחית אגסים של רמדיה או גרבר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2002  15:56 חלבה ללא סוכר? -בשום פנים ואופן לא! - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  17:28 לטובה, שוב שאלה לגבי תחינה גולמית - יוליה
20/1/2002  18:09 יוליה יקרה, זה בדיוק זה. לא צריך להוסיף דבר, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  18:30 טובה , אני מיואשת מרגע לרגע! - רוני
20/1/2002  20:40 רוני יקרה, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  09:40 ולמי שלא טעים טחינה או אלרגי לשומשום - ענת סימון
21/1/2002  11:43 לגבי שקדיה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  11:43 לגבי שקדיה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  13:56 הלהיט החדש אצלנו: פרוסת לחם מרוחה בטחינת שקדיה ביתית - דיאנה
21/1/2002  14:11 דיאנה , מזל טוב לבר על הזחילה. ולטובה תודה על העדכון לגבי השקדייה ל"ת - ענת סימון
21/1/2002  21:49 טובה, הוא משתמש בנוטרה מיגן - רוני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש