|
23/1/2002 21:56
|
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
|
מאת:
|
|
רוני,
|
כותרת:
|
במבה לאאאאאא!!!! בוטנים הם אלרגניים מאד, וכך גם תפוזים. כדאי להמתין עמם. תפוח זה בסדר גמור, ואגס יכול להיות בעייתי, אם כי לא חייב. נסי בכמויות קטנות מחית אגסים של רמדיה או גרבר.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|