|
21/1/2002 21:49
|
רוני
|
מאת:
|
|
טובה, הוא משתמש בנוטרה מיגן
|
כותרת:
|
בעלי מבקש לדעת האם כבר עכשן יכולים לבצע לילד את הבדיקות לאלרגיה או שיאמרו לנו להמתין עד גיל 3... ו.... האם אפשר לתת לילד במבה שוש? מפוררת?(הוא כמעט בן 8 חודשים) הילד דווקא אוהב אגסים ותפוח ביחד - אבל הרופא אמרה לי שזה לא בריא (אגס) ושזה גורם לבלגן בקיבה ואמא שלי אומרת שבאגס ותפוח יש רק מים. והאם ניתן לתת לו מיץ תפוזים סחוט טבעי? מצטערת על השאלות (מקווה שלא חזרתי על שאלות של אחרות).
בחיי, מזל שיש בכלל את מי לשאול.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|