פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2002 21:49 רוני מאת:
טובה, הוא משתמש בנוטרה מיגן כותרת:
בעלי מבקש לדעת האם כבר עכשן יכולים לבצע לילד את הבדיקות לאלרגיה או שיאמרו לנו להמתין עד גיל 3...
ו....
האם אפשר לתת לילד במבה שוש? מפוררת?(הוא כמעט בן 8 חודשים)
הילד דווקא אוהב אגסים ותפוח ביחד - אבל הרופא אמרה לי שזה לא בריא (אגס) ושזה גורם לבלגן בקיבה ואמא שלי אומרת שבאגס ותפוח יש רק מים.
והאם ניתן לתת לו מיץ תפוזים סחוט טבעי?
מצטערת על השאלות (מקווה שלא חזרתי על שאלות של אחרות).

בחיי, מזל שיש בכלל את מי לשאול.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2002  15:56 חלבה ללא סוכר? -בשום פנים ואופן לא! - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  17:28 לטובה, שוב שאלה לגבי תחינה גולמית - יוליה
20/1/2002  18:09 יוליה יקרה, זה בדיוק זה. לא צריך להוסיף דבר, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
20/1/2002  18:30 טובה , אני מיואשת מרגע לרגע! - רוני
20/1/2002  20:40 רוני יקרה, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  09:40 ולמי שלא טעים טחינה או אלרגי לשומשום - ענת סימון
21/1/2002  11:43 לגבי שקדיה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  11:43 לגבי שקדיה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  13:56 הלהיט החדש אצלנו: פרוסת לחם מרוחה בטחינת שקדיה ביתית - דיאנה
21/1/2002  14:11 דיאנה , מזל טוב לבר על הזחילה. ולטובה תודה על העדכון לגבי השקדייה ל"ת - ענת סימון
23/1/2002  21:56 רוני, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש