פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/3/2002 11:58 עידית-ת מאת:
נשמע באמת שאין קשר בין הורדת שערות להפלה אבל הכי חשוב זה שתפנקי את עצמך בהגזמה ותמנעי מדברים שגורמים לך סבל כותרת:
האם את יודעת מה הסיבה להפלות הקודמות? הרופא אומר שאת צריכה להיות בשמירה כל שהיא? בכל מקרה תשמרי על עצמך. אם שעווה גורמת לך כאב חזק כל כך אולי כדאי לך לשקול אמצעים אחרים או קוסמטיקאית עדינה יותר. וחוץ מזה, אני בטוחה שכולם פה יסכימו איתי שמותר לך לשאול הכל בלי להתנצל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  12:05 תודה עידית - דסי
14/3/2002  13:07 דסי,אני הורדתי עם שעוה בהריון חופשי חופשי ולא חשבתי פעמיים. לא נראה לי בעייתי. ל"ת - דנה
14/3/2002  13:14 מנצלת כדי לעדכןבעניין רותם (וסליחה מראש מדסי)- - דנה ורותם בוטם
14/3/2002  13:40 לרותם - מחכה לפגוש אותך בריא שבוע הבא!!! ל"ת - נוה
14/3/2002  13:47 הללויה!!! ברוך שפטרכם מהלחץ הנוראי הזה ומההמתנה, וברוך השם שאלה חדשות טובות כל כך. גם אנחנו מקוות לראות אתכם בריאים בשבוע הבא! ל"ת - אור2
14/3/2002  13:56 דנה, חדשות נהדרות! כן ירבו. (ל"ת) - Efrat_L
14/3/2002  14:02 דנה ורותם בוטם - מאושרת מאוד מאוד לשמוע, מעכשיו רק בריאות !! ודסי - ממש לא נראה לי שיש קשר, תהיי יפה ותהני. ל"ת - שרון-ש
14/3/2002  14:30 סליחה על הבורות: דנה, בוטם זה שם המשפחה שלך? וחוץ מזה, הרבה בריאות. והפעם- לכל החיים! לת - נירה
14/3/2002  14:43 דנה, נהדר לשמוע! ממשיכים להחזיק אצבעות (לת) - דיאנה
14/3/2002  15:13 דנה, איזה יופי להתעדכן בחדשות כה טובות בקשר לרותם !! נתראה בשבוע הבא (ל"ת) - אילנה
14/3/2002  16:28 דנה ורותם- איזה יופי לכם!! והעיקר שתהיו מאושרי(לת9ם - אמא של איה
14/3/2002  18:58 בוטם זה לא שם המשפחה שלנו, זה הכינוי שלנו לרותם כי זה הדבר היחיד שמתחרז עם השם שלו (חוץ מחוטם). ל"ת - דנה ורותם בוטם
14/3/2002  19:50 לדנה ורותם בוטם, אתם חמודים!!!! :-)) ל"ת - נירה
14/3/2002  20:00 איזה יופי דנה! ובפעם הבאה שאתם מטיילים לכיווננו, אנא בואו לפוש ולשתות קפה לפני הדרך חזרה... (ל"ת) - ענבר
14/3/2002  21:23 דנה ורותם, איזו הקלה עצומה, שרק תהיו בריאים מעכשיו . ל"ת - אורלי
14/3/2002  21:46 דנה, איזו הקלה! כמה טוב לשמוע! הרבה בריאות! לת - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
14/3/2002  21:50 אני הורדתי במשך כל ההריון שערות כולל שלושה ימים לפני לידה והכל תקין - גלית
14/3/2002  22:07 דנה, כמה נפלא לשמוע את החדשות הטובות ל"ת - לימ
15/3/2002  01:20 דנה, פתחתי את המחשב רק כדי לראות את העידכון שלך. !!!!!!!!!!!!!!!!!! לת - ענבל ל
15/3/2002  08:38 לדנה ורותם, איזה יופי לשמוע, ושיהיה רק לבריאות. לת - רויטל
15/3/2002  09:49 דנה ורותם, איזה יופי ,איזו הכלה !!!! תמשיכו רק בדווחים הטובים . תיהיו בריאים. ל"ת - יוליה
15/3/2002  15:34 דנה ושות' יקרים, סוף סוף סוף לחולירע הזה, נשמח לשים אותו מאחור (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  18:39 לדסי וגם לדנה+רותם - ריש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש